-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Relja, Ruffin, Ward, Philippa, Zhao, Anita Lifen
المصدر: International Journal of Market Research; Jul2024, Vol. 66 Issue 4, p388-409, 22p
مصطلحات موضوعية: PROJECTIVE techniques, YOUNG consumers, DIGITAL technology, GENERATION Z, RESEARCH personnel
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Mangano, Giulio, Ferrari, Andrea, Rafele, Carlo, Vezzetti, Enrico, Marcolin, FedericaAff1, IDs00146023016905_cor5
المصدر: AI & SOCIETY: Journal of Knowledge, Culture and Communication. 39(5):2373-2384
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Choudhary, Vidyanand, Zhang, Zhe
المصدر: Journal of Management Information Systems; 2023, Vol. 40 Issue 3, p752-777, 26p, 4 Diagrams, 1 Chart, 4 Graphs
مصطلحات موضوعية: CONSUMER behavior, CONSUMER preferences, ELECTRONIC commerce, CONSUMERS' surplus, CONSUMERS, YOUNG consumers
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Fernandes, Teresa, Oliveira, Rodrigo
المصدر: Young Consumers, 2024, Vol. 25, Issue 5, pp. 625-644.
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Yim, Myungok Chris
المصدر: International Journal of Human-Computer Interaction; Sep2024, Vol. 40 Issue 18, p5415-5430, 16p
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Marczuk, Anna
المصدر: Journal for Labour Market Research; 9/16/2024, Vol. 58 Issue 1, p1-15, 15p
مصطلحات موضوعية: YOUNG consumers, SCHOOL-to-work transition, LABOR market, LITERATURE reviews, COMPARATIVE literature
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Tan, Nuoya, Parashar, Nimisha, Ahmetoglu, Gorkan, Harris, Lasana T.
المصدر: Scientific Reports; 9/4/2024, Vol. 14 Issue 1, p1-14, 14p
مصطلحات موضوعية: MARKETING, STEREOTYPES, COMMUNICATION in marketing, CREATIVE ability, CONSUMER education, YOUNG consumers
-
8دورية أكاديمية
Alternate Title: POSTAWY POLSKICH KONSUMENTÓW Z POKOLENIA Z WOBEC SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW (CSR). (Polish)
المؤلفون: Pacut, Mirosław
المصدر: Marketing of Scientific & Research Organizations / Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych; Sep2024, Vol. 53 Issue 3, p80-97, 18p
-
9دورية أكاديمية
Alternate Title: CZYNNIKI WARUNKUJĄCE ZAKUP PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH PRZEZ MŁODYCH POLSKICH KONSUMENTÓW. (Polish)
المؤلفون: Ozimek, Irena, Szlachciuk, Julita, Kulykovets, Olena, Dąbrowska, Anna
المصدر: Marketing of Scientific & Research Organizations / Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych; Sep2024, Vol. 53 Issue 3, p25-42, 18p
مصطلحات موضوعية: CONSUMER behavior, GROCERY shopping, SUSTAINABILITY, CLUSTER analysis (Statistics), PRICES, YOUNG consumers
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Mussina, Kamshat, Podsukhina, Olga, Omarova, Kenzhegul, Rustemova, Sabira, Tleuberdiyeva, Saltanat, Shaimova, Aigerim
المصدر: Journal of Eastern European & Central Asian Research; 2024, Vol. 11 Issue 4, p683-698, 16p
مصطلحات موضوعية: CONSUMER behavior, TECHNOLOGY Acceptance Model, YOUNG consumers, COVID-19, TRUST, LOCAL delivery services