-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Abdülkadir Öztürk, Gizem Berber
المصدر: İtobiad, Vol 12, Iss 5, Pp 2687-2707 (2023)
مصطلحات موضوعية: yeşil pazarlama, yeşil pazarlama karması, yeşil tüketici, yeşil i̇şletme, i̇çerik analizi, green marketing, green marketing mix, green consumer, green business, content analysis, Social Sciences
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Gökhan Topaloğlu, Hasan Alkan
المصدر: Turkish Journal of Forestry, Vol 24, Iss 2, Pp 85-98 (2023)
مصطلحات موضوعية: green product, certification, green marketing, forest engineering, yeşil ürün, sertifikasyon, yeşil pazarlama, orman mühendisliği, Forestry, SD1-669.5
وصف الملف: electronic resource
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Esen Şahin, Nazkhanım Chılashvılı
المصدر: Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, Iss 50, Pp 287-302 (2023)
مصطلحات موضوعية: yeşil pazarlama, yeşil reklam, yeşil tüketici, green marketing, green advertising, green consumer, Social sciences (General), H1-99
وصف الملف: electronic resource
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Aysel Tapan
المصدر: Yeni Medya, Vol 2022, Iss 13, Pp 310-336 (2022)
مصطلحات موضوعية: yeşil pazarlama, yeşil reklam, yeşil aklama, greenwashing, vicdan azabı, green marketing, green advertising, remorse motion, Social sciences (General), H1-99
وصف الملف: electronic resource
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Filiz Çayırağası
المصدر: Hitit Sosyal Bilimler Dergisi, Vol 15, Iss 1, Pp 160-183 (2022)
مصطلحات موضوعية: sustainability, sustainability awareness, green marketing perception, environmentally responsible purchasing, sürdürülebilirlik, sürdürülebilirlik bilinci, yeşil pazarlama algısı, çevreye duyarlı satın alma, Social Sciences
وصف الملف: electronic resource
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Pınar Şenoğlu, Hilal Uygurtürk
المصدر: Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi, Vol 24, Iss 1, Pp 71-82 (2021)
مصطلحات موضوعية: pazarlama, yeşil pazarlama, çevre sorunları, Finance, HG1-9999, Business, HF5001-6182
وصف الملف: electronic resource
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Fulya MİDİLLİ, Aslı TOLUNAY
المصدر: Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, Vol 23, Iss 1, Pp 249-270 (2021)
مصطلحات موضوعية: green product purchase intention, green marketing, collective self esteem, social influence, attitudes toward green products, yeşil ürün satın alma niyeti, yeşil pazarlama, kolektif benlik saygısı, sosyal etki, yeşil ürünlere karşı tutumlar, Social sciences (General), H1-99
وصف الملف: electronic resource
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Melek İnan, Nurcan Yücel
المصدر: Ekonomi Maliye İşletme Dergisi, Vol 3, Iss 2, Pp 156-175 (2020)
مصطلحات موضوعية: yeşil pazarlama, nöropazarlama, göz i̇zleme, Social Sciences, Management. Industrial management, HD28-70, Finance, HG1-9999, Economics as a science, HB71-74
وصف الملف: electronic resource
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Rahmi OĞUZ, Didar BÜYÜKER İŞLER
المصدر: Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, Iss 32, Pp 156-178 (2020)
مصطلحات موضوعية: çevre, yeşil pazarlama, yeşil otel, davranışsal niyet, Social Sciences
وصف الملف: electronic resource
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Osman Nurullah Berk, Emel Celep
المصدر: Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, Iss 44, Pp 267-285 (2020)
مصطلحات موضوعية: yeşil pazarlama, yeşil yıldız, konaklama i̇şletmeleri, tüketici satın alma davranışı, green marketing, green star, accommodation i̇ndustry, consumer purchase decision behavior, Social sciences (General), H1-99
وصف الملف: electronic resource