-
1مؤتمر
المؤلفون: Hong, Hyein, Yoo, Sangbong, Jin, Yejin, Yoon, Chanyoung, Yim, Soobin, Choi, Seokhwan, Jang, Yun
المصدر: 2022 IEEE International Conference on Big Data (Big Data) Big Data (Big Data), 2022 IEEE International Conference on. :396-401 Dec, 2022
Relation: 2022 IEEE International Conference on Big Data (Big Data)
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Warschauer, Mark, Tseng, Waverly, Yim, Soobin, Webster, Thomas, Jacob, Sharin, Du, Qian, Tate, Tamara
مصطلحات موضوعية: artificial intelligence, generative AI, second language, writing instruction
URL الوصول: https://escholarship.org/uc/item/337773bk
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Harris, Karen R., Kim, Young-Suk (ORCID
0000-0002-4328-3843 ), Yim, Soobin, Camping, April, Graham, Steveالمصدر: Grantee Submission. 2023 73.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 14
Sponsoring Agency: Institute of Education Sciences (ED)
Descriptors: Elementary School Students, Primary Education, Handwriting, Writing Skills, Oral Language, Writing (Composition), Critical Reading, Essays, Writing Instruction, Evidence Based Practice, Spelling, Vocabulary, Sentence Structure, Writing Strategies, Reading Comprehension, Outcomes of Education
IES Funded: Yes
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Harris, Karen R., Kim, Young-Suk, Yim, Soobin, Camping, April, Graham, Steve
المصدر: In Contemporary Educational Psychology April 2023 73
-
5دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Vu, Viet, Warschauer, Mark, Yim, Soobin
المصدر: Journal of Adolescent & Adult Literacy, 2019 Nov 01. 63(3), 257-267.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/48556210
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Krishnan, Jenell, Yim, Soobin, Wolters, Alissa, Cusimano, Andrew
المصدر: Journal of Adolescent & Adult Literacy, 2019 Sep 01. 63(2), 135-145.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/48556227
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Vu, Viet, Warschauer, Mark, Yim, Soobin
المصدر: Journal of Adolescent & Adult Literacy. Nov-Dec 2019 63(3):257-267.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 11
Descriptors: Academic Language, Story Telling, Media Literacy, Teaching Methods, School Districts, Educational Objectives, Guidelines, Social Media, Information Technology, Technology Uses in Education, Graphic Arts, Skill Development, Visual Arts
مصطلحات جغرافية: California
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Krishnan, Jenell, Yim, Soobin, Wolters, Alissa, Cusimano, Andrew
المصدر: Journal of Adolescent & Adult Literacy. Sep-Oct 2019 63(2):135-145.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 11
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Krishnan, Jenell, Cusimano, Andrew, Wang, Dakuo, Yim, Soobin
المصدر: Journal of Adolescent & Adult Literacy, 2018 Sep 01. 62(2), 163-173.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/26632912