-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Zainuddin, Nadia, Randle, Melanie, Gordon, Ross, Dolnicar, Sara
المصدر: Journal of Marketing Management; May2024, Vol. 40 Issue 5/6, p418-449, 32p
مصطلحات موضوعية: VALUE creation, CUSTOMER cocreation, MARKETPLACES, SERVICES for people with disabilities, PEOPLE with disabilities, CONSUMERS
مصطلحات جغرافية: AUSTRALIA
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Randle, Melanie, Zainuddin, Nadia
المصدر: Journal of Services Marketing, 2020, Vol. 36, Issue 3, pp. 326-339.
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Anker, Thomas Boysen, Gordon, Ross, Zainuddin, Nadia
المصدر: European Journal of Marketing, 2021, Vol. 56, Issue 1, pp. 159-183.
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Zainuddin, Nadia, Robinson, Julia, Algie, Jennifer, Randle, Melanie
المصدر: Journal of Services Marketing, 2021, Vol. 35, Issue 6, pp. 807-820.
-
5دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Service Management, 2020, Vol. 32, Issue 2, pp. 218-245.
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Zainuddin, Nadia, Gordon, Ross
المصدر: Journal of Services Marketing, 2020, Vol. 34, Issue 3, pp. 347-361.
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Davey, Janet, Herbst, Judith, Johns, Raechel, Parkinson, Joy, Russell-Bennett, Rebekah, Zainuddin, Nadia
المصدر: Journal of Service Theory and Practice, 2020, Vol. 30, Issue 1, pp. 31-55.
-
8دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Services Marketing, 2019, Vol. 33, Issue 6, pp. 633-642.
-
9دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Service Theory and Practice, 2019, Vol. 29, Issue 3, pp. 233-257.
-
10كتاب إلكتروني
المؤلفون: Dent, KendallAff3, Zainuddin, NadiaAff3, Tam, LeonaAff3
المساهمون: Rossi, Patricia, editorAff2
المصدر: Marketing at the Confluence between Entertainment and Analytics : Proceedings of the 2016 Academy of Marketing Science (AMS) World Marketing Congress. :269-272