-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Zeidner, Moshe
المصدر: High Ability Studies. 2021 32(2):125-142.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 18
Descriptors: Academically Gifted, Psychological Patterns, Well Being, Life Satisfaction, Measures (Individuals), Elementary School Students, Secondary School Students
Assessment and Survey Identifiers: Satisfaction With Life Scale
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: סוכוי, מיכל, זיידנר, משה, ZEIDNER, MOSHE, SUCHOI, MICHAL
المصدر: Studies in Education / עיונים בחינוך, 2020 Aug 01(20), 85-105.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/27229235
-
3
المؤلفون: Preckel, Franzis, Zeidner, Moshe, Schleyer, Esther, Götz, Thomas
-
4كتاب إلكتروني
المؤلفون: Zeidner, MosheAff6, Matthews, GeraldAff7
المساهمون: Saklofske, Donald H., Series EditorAff1, Aff5, Zeidner, Moshe, Series EditorAff2, Keefer, Kateryna V., editorAff3, Parker, James D. A., editorAff4
المصدر: Emotional Intelligence in Education : Integrating Research with Practice. :83-110
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Zeidner, Moshe, Stoeger, Heidrun
المصدر: High Ability Studies. 2019 30(1-2):9-51.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 43
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Zeidner, Moshe
المصدر: High Ability Studies. 2019 30(1-2):255-276.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 22
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Zeidner, Moshe, Kampler, Shlomzi
المصدر: In Personality and Individual Differences 1 March 2020 155
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: דוד, רותם, זיידנר, משה, DAVID, ROTEM, ZEIDNER, MOSHE
المصدر: Studies in Education / עיונים בחינוך, 2019 Jan 01(17/19), 133-149.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/26769073
-
9كتاب إلكتروني
المؤلفون: Zeidner, MosheAff2
المساهمون: Pfeiffer, Steven I., editorAff1
المصدر: Handbook of Giftedness in Children : Psychoeducational Theory, Research, and Best Practices. :101-114
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Zeidner, Moshe, Matthews, Gerald
المصدر: Gifted Education International. May 2017 33(2):163-182.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 20