-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Tamayo, Felipe, Brison, Natasha T., Harris, Hailey A.
المصدر: International Journal of Sport Communication; Jun2024, Vol. 17 Issue 2, p123-134, 12p
مصطلحات موضوعية: FOOTBALL players, SELF-presentation, SELF-promotion, BRAND extension, SOCIAL media, BABY boom generation
الشركة/الكيان: NATIONAL Football League
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Cho, Jihoon, Walker, Doug, Nowlin, Edward L.
المصدر: International Journal of Market Research; Mar/May2024, Vol. 66 Issue 2/3, p359-371, 13p
مصطلحات موضوعية: EMPIRICAL research, EXPERIENTIAL learning, CONSUMERS, BRAND extension
مصطلحات جغرافية: MIDDLE East
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Peng, Chenming, Bijmolt, Tammo H.A., Völckner, Franziska, Zhao, Hong
المصدر: Journal of Marketing; Nov2023, Vol. 87 Issue 6, p906-927, 22p
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Mulder-Nijkamp, MaaikeAff1, IDs41299022001459_cor1, de Kok, Mendel, Klassen, Viktor, Eggink, Wouter
المصدر: Corporate Reputation Review. 27(2):120-139
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Sekar, Samuel Babu, Varki, Sajeev, Elsantil, Yasmeen
المصدر: Journal of Consumer Marketing, 2024, Vol. 41, Issue 5, pp. 477-490.
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Barnes, Aaron J., White, Tiffany Barnett
المصدر: Journal of the Academy of Marketing Science; Jul2024, Vol. 52 Issue 4, p1069-1085, 17p
مصطلحات موضوعية: CONSUMER behavior, BUSINESS models, BRAND extension, BRAND image, CONSUMER psychology, EVIDENCE gaps, BRANDING (Marketing)
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Jitka Burešová, Roman Vavrek
المصدر: Innovative Marketing, Vol 20, Iss 2, Pp 240-253 (2024)
مصطلحات موضوعية: attitudes toward the brand extension, brand extension, fashion leader, fast fashion, fit, loyalty, Marketing. Distribution of products, HF5410-5417.5
وصف الملف: electronic resource
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Ahn, Jiseon, Gao, Meiling
المصدر: Journal of Consumer Marketing; 2024, Vol. 41 Issue 6, p639-647, 9p
مصطلحات موضوعية: CONSUMER attitudes, PARENT attitudes, BRAND image, BRAND extension, PRODUCT quality, LUXURY goods industry, LUXURIES
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Mathur, Pragya, Malika, Malika, Agrawal, Nidhi, Maheswaran, Durairaj
المصدر: Journal of Marketing; Jan2023, Vol. 87 Issue 1, p114-132, 19p, 1 Diagram, 4 Charts
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Yi Sheng Goh, Chattaraman, Veena, Soo In Shim
المصدر: International Journal of Design Management & Professional Practice; Jun2024, Vol. 18 Issue 1, p103-130, 28p
مصطلحات موضوعية: BRAND extension, BRAND name products, CONSUMER behavior, PRODUCT design, YOUNG consumers, CONSUMERS