-
1
المؤلفون: Rodrigues, Clarinda, Brandao, Amelia, Billore, Soniya, 1972, Oda, Tetsuhisa
المصدر: Journal of Brand Management. 31:293-309
مصطلحات موضوعية: Perceived brand authenticity, Brand experience, Brand love, Business administration, Företagsekonomi
وصف الملف: electronic
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Rodrigues, P.Aff1, Aff2, IDs41262023003465_cor1, Junaid, M.Aff1, Aff3, Sousa, A., Borges, A. P.Aff1, Aff4
المصدر: Journal of Brand Management. 31(4):382-400
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Santos, MauricioAff1, IDs41270024003298_cor1, Schlesinger, WalesskaAff1, IDs41270024003298_cor2
المصدر: Journal of Marketing Analytics. :1-20
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Ghorbanzadeh, DavoodAff1, IDs41254023003127_cor1, Prasad, K. D. V., Prodanova, Natalia Alekseevna, Muda, Iskandar, Suryono, Joko, Yuldasheva, Nafisa
المصدر: Place Branding and Public Diplomacy. 20(2):142-156
-
5مؤتمر
المصدر: 2022 International Arab Conference on Information Technology (ACIT) Information Technology (ACIT), 2022 International Arab Conference on. :1-8 Nov, 2022
Relation: 2022 International Arab Conference on Information Technology (ACIT)
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Kapoor, AshwaryaAff1, IDs4126402400280w_cor1, Sindwani, Rajiv, Goel, Manisha
المصدر: Journal of Financial Services Marketing. :1-18
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Aro, Kaisa, Suomi, KatiAff1, IDs4129902400189z_cor2
المصدر: Corporate Reputation Review. :1-18
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Mnong'one, Caroline, Kowero, Furaha, Amani, David
المصدر: SAM Advanced Management Journal, 2024, Vol. 89, Issue 2, pp. 77-101.
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Choi, Laee, Kim, MiRan, Kim, Soyeon
المصدر: Journal of Service Management, 2024, Vol. 35, Issue 3, pp. 381-407.
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Khalid, Afia, Awan, Raheel Amir, Ali, Rizwan, Sarmad, Imran
المصدر: Corporate Governance: The International Journal of Business in Society, 2023, Vol. 24, Issue 3, pp. 609-626.