-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Fang Gao, Zhongyuan Shen
المصدر: Acta Psychologica, Vol 244, Iss , Pp 104191- (2024)
مصطلحات موضوعية: Sensory brand experience, Brand loyalty, Brand attitude, Brand-self connection, Gender, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Shindy Shindy, Evo Sampetua Hariandja
المصدر: Journal of Economics, Business & Accountancy, Vol 23, Iss 3, Pp 340-360 (2021)
مصطلحات موضوعية: brand credibility, brand-self connection, brand-social connection, positive word of mouth, memorial brand experience, Business, HF5001-6182, Economics as a science, HB71-74
وصف الملف: electronic resource
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Li, Yizhi, Lu, Can, Bogicevic, Vanja, Bujisic, Milos
المصدر: International Journal of Contemporary Hospitality Management, 2019, Vol. 31, Issue 2, pp. 691-717.
-
5دورية أكاديمية
المصدر: RAE: Revista de Administração de Empresas, Vol 58, Iss 5, Pp 451-459 (2018)
مصطلحات موضوعية: Consumer-brand relationships, brand heritage, self-reinforcing elements, enticing the self, brand-self connection, Business, HF5001-6182
وصف الملف: electronic resource
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: An, JakeAff1, Do, Diem Khac XuanAff2, Ngo, Liem VietAff1, Quan, Tran Ha MinhAff3
المصدر: Journal of Brand Management. 26(2):157-175
-
7دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
8
المؤلفون: Teixeira, Telma Marisa Pinto
المساهمون: Espírito Santo, Pedro Manuel do
المصدر: Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos)
Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC)-FCT-Sociedade da Informação
instacron:RCAAPمصطلحات موضوعية: Brand-Self Connection, Brand Attachment, Qualidade de Serviço Online, Retalho Eletrónico, Brand Prominence, Satisfação, Websites, Word-of-Mouth
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::6384c6c556f53eae2748b4fc1da2278d
-
9
المؤلفون: DellaBruna, Sylvie, Edlund, Beata
مصطلحات موضوعية: Brand Communities, Brand-Self Connection, Brand Co-Creation, Influencer Marketing, Brand Experience, Business Administration, Företagsekonomi
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::38a8a97a203764697630bcebe617eeae
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hj:diva-49010 -
10
المؤلفون: Hyeon-Cheol Kim, Heesup Han, Linda Heejung Lho
المصدر: Sustainability
Volume 11
Issue 24مصطلحات موضوعية: Renewable Energy, Sustainability and the Environment, loyalty intentions, Visitor pattern, media_common.quotation_subject, 05 social sciences, Geography, Planning and Development, Green environment, Context (language use), airport green built environment, Management, Monitoring, Policy and Law, Test (assessment), Psychological health, psychological resilience, 0502 economics and business, Loyalty, healthy atmospherics, 050211 marketing, airport visitors, Association (psychology), Psychology, Social psychology, 050212 sport, leisure & tourism, Built environment, media_common, brand-self connection
وصف الملف: application/pdf