-
1رسالة جامعية
المؤلفون: Youmbi, Valéry
المساهمون: University/Department: Universitat Rovira i Virgili. Departament de Filologies Romàniques
مرشدي الرسالة: Bargalló Escrivà, Maria
المصدر: TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
مصطلحات موضوعية: ensenyament gramatical, aprenentatge gramatical, mètode comunicatiu, enseñanza gramatical, aprendizaje gramatical, método comunicativo, grammatical teaching, grammatical learning, communicative method
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: http://hdl.handle.net/10803/687469
-
2كتاب إلكتروني
المؤلفون: Pemberton, IanAff2
المساهمون: Pemberton, IanAff1
المصدر: Usage-Based Second Language Instruction : A Context-Driven Multimedia Learning Approach. :1-4
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Andrea Hamburg
المصدر: Journal of Languages for Specific Purposes, Vol 1, Iss 11, Pp 97-108 (2024)
مصطلحات موضوعية: grammar in foreign language classes, students’ previous knowledge, syllabi for language and communication, avoiding terminology, shortcomings of the communicative method, Philology. Linguistics, P1-1091
وصف الملف: electronic resource
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Arina Sherstiuk
المصدر: Urbis et Orbis: Mikroistoriâ i Semiotika Goroda, Vol 3, Iss 1, Pp 134-148 (2023)
مصطلحات موضوعية: visual semiotics, artistic city image, wall identity, architectural patterns, urban anthropology, communicative method, artistic fieldwork, Anthropology, GN1-890, Social history and conditions. Social problems. Social reform, HN1-995
وصف الملف: electronic resource
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Celal Turgut Koç, Muhammed Kurt
المصدر: Eskiyeni, Iss 49, Pp 519-537 (2023)
مصطلحات موضوعية: arabic language, arabic language education, arabic language alphabet, alphabet teaching, communicative method, i̇letişimsel yöntem, arap dili, arap dili eğitimi, arap dili alfabesi, alfabe öğretimi, Philosophy. Psychology. Religion
وصف الملف: electronic resource
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Puxant, Marta, Rosàs, Mar
المصدر: Llengua i ús: revista tècnica de política lingüística; Núm. 55 (2014); p. 39-50
مصطلحات موضوعية: ensenyament de cultura catalana, ensenyament de llengua catalana, Estats Units, gramàtica inductiva, informe del 2007 de l’MLA, Institut Ramon Llull, mètode comunicatiu, Dra. Stacey Katz Bourns, universitat, Universitat de Chicago, Universitat de Harvard, teaching of Catalan culture, teaching of Catalan language, United States, inductive grammar, 2007 MLA Report, Ramon Llull Institute, communicative method, Dr. Stacey Katz Bourns, university, University of Chicago, Harvard University, enseñanza de la cultura catalana, enseñanza de la lengua catalana, Estados Unidos, gramática inductiva, informe del 2007 del MLA, Instituto Ramon Llull, método comunicativo, universidad, Universidad de Chicago, Universidad de Harv
وصف الملف: application/pdf
-
7رسالة جامعية
المؤلفون: Cerezo García, Mª Lourdes
مرشدي الرسالة: Sánchez Pérez, Aquilino, Universidad de Murcia. Departamento de Filología Inglesa
المصدر: TDR (Tesis Doctorales en Red)
مصطلحات موضوعية: communicative method, communicative language teaching, language teaching methodology, english language teaching, language teaching, análisis de la interacción, análisis de la clase de lengua extranjera, instrumentos para la observación de la clase de le, observación en el aula, metodología, bachillerato, educación secundaria, enfoque comunicativo, método comunicativo, enseñanza comunicativa, enseñanza de lenguas, lengua inglesa, communicative approach, secondary education, classroom observation, observation instruments, foreign language lesson analysis, interaction analysis, Filología Inglesa
وصف الملف: application/pdf
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Radanović Sanja
المصدر: Journal of Languages for Specific Purposes, Vol -, Iss 8, Pp 91-100 (2021)
مصطلحات موضوعية: grammatical progression, grammar-translation method, communicative method, textbooks of german as a foreign language, type of progression, Philology. Linguistics, P1-1091
وصف الملف: electronic resource
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Lu Xuanyi
المصدر: Paradigma: Jurnal Kajian Budaya, Vol 9, Iss 2, Pp 190-211 (2019)
مصطلحات موضوعية: annotated translation, indonesian-chinese translation, communicative method, dynamic equivalence, Ethnology. Social and cultural anthropology, GN301-674, Philosophy. Psychology. Religion
وصف الملف: electronic resource
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Safin Ildar Khamzovich, Khasanova Oxana Vladimorovna, Karimova Anna Anatolyevna, Semushina Elena Yurievna, Shustova Svetlana Viktorovna
المصدر: Política e Gestão Educacional, Vol 25, Iss esp.1 (2021)
مصطلحات موضوعية: E-learning educational environment, Educational process, Foreign language practice, Speaking skills, Communicative method, Education (General), L7-991, Special aspects of education, LC8-6691
وصف الملف: electronic resource