-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Đurić Nađa
المصدر: Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici, Vol 2024, Iss 51, Pp 63-79 (2024)
مصطلحات موضوعية: customers satisfaction, customer loyalty, perceived quality, company's image, customer expectations, Business, HF5001-6182, Finance, HG1-9999
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Ryta Viazova, Valeriya Volkova, Olga Yudina
المصدر: Менеджмент та підприємництво: тренди розвитку, Vol 4, Iss 26, Pp 94-105 (2023)
مصطلحات موضوعية: public relations, crisis situations, crisis management, organizational pr-activities, pr-unit, anti-crisis strategy, company’s image, Management. Industrial management, HD28-70
وصف الملف: electronic resource
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Imane BENALLOU, Abdelah AZMANI, Monir AZMANI, Mouna ATIK EL FTOUH
المصدر: Scientific Journal of Silesian University of Technology. Series Transport, Vol 121, Iss 121, Pp 19-30 (2023)
مصطلحات موضوعية: distribution logistics, risk management, company's image, quality of service, Engineering (General). Civil engineering (General), TA1-2040, Transportation engineering, TA1001-1280
وصف الملف: electronic resource
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Kurniawan G.
المصدر: Russian Journal of Agricultural and Socio-Economic Sciences, Vol 71, Iss 11, Pp 362-369 (2017)
مصطلحات موضوعية: Social responsibility, company’s image, social impact, corporate study, Agriculture (General), S1-972
وصف الملف: electronic resource
-
5
المؤلفون: Sujanska, L., Nadanyiova, M.
مصطلحات موضوعية: сталий розвиток, brand image, імідж бренду, company’s image, імідж компанії, сталий маркетинг, sustainability, sustainable marketing, сталі практики, sustainable practices
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2001::d8a42c470b78709217f5090f534a4bd0
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92278 -
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Alexey V. Moskaev, Elena V. Komarova
المصدر: Статистика и экономика, Vol 0, Iss 6, Pp 114-118 (2016)
مصطلحات موضوعية: имидж компании, бренд, лояльность, пользовательский контент, социальные медиа, the company’s image, brend, brand loyalty, user generated content, social media, Economics as a science, HB71-74
وصف الملف: electronic resource
-
7
المصدر: Intercom: Revista Brasileira de Ciências da Comunicação, Vol 44, Iss 3, Pp 103-126 (2021)
Intercom: Revista Brasileira de Ciências da Comunicação v.44 n.3 2021
Intercom (São Paulo. Online. 2006)
Sociedade Brasileira de Estudos Interdisciplinares da Comunicação (INTERCOM)
instacron:INTERCOM
Intercom: Revista Brasileira de Ciências da Comunicação, Volume: 44, Issue: 3, Pages: 103-126, Published: 13 DEC 2021مصطلحات موضوعية: Brazilian Context, Communication. Mass media, Intención de Compra, Stereotyped Female Roles, Papeles Femeninos Estereotipados, Imagen de la Empresa, Papéis Femininos Estereotipados, Contexto Brasileño, P87-96, Advertising, Company’s Image, Propaganda, Contexto Brasileiro, Purchase Intention, Imagem da Empresa, Intenção de Compra
وصف الملف: text/html
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::31e6b81e49dc374831a56245eda3440f
http://www.scielo.br/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1809-58442021000300103&tlng=en -
8
المؤلفون: Natalia Alekseevna Prodanova, Yury Korechkov, Gulnar Zanguttina, Boris Loshkov, Liudmila V. Chernenkaya, Maksim Maksimov
المصدر: Laplage em Revista, Vol 7, Iss Extra-B (2021)
مصطلحات موضوعية: Oil and gas industry, LC8-6691, business.industry, Pjsc gazprom, Fossil fuel, Special aspects of education, Object (philosophy), Education, Competitive edge, Competition (economics), Petroleum industry, Russian economy, Steady development, Perfect competition, Relevance (law), Company’s image, Business, Brand equity, Industrial organization
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::62291db7af7821e4d3c32593fb1aabb7
https://doi.org/10.24115/s2446-622020217extra-b918p.263-270 -
9دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
10
مصطلحات موضوعية: HR-brand, HRбренд, лояльность, продвижение, реклама, company’s image, promotion, loyalty, landings, имидж, образ компании, лендинги, company’s profile, профиль компании, advertising
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::4e028766268b2170b5b49933d804ccf7