-
1كتاب إلكتروني
المؤلفون: Ikram, Mohammed A.Aff18, Sharma, NabinAff18, Raza, MuhammadAff18, Hussain, Farookh KhadeerAff18
المساهمون: Kacprzyk, Janusz, Series EditorAff1, Pal, Nikhil R., Advisory EditorAff2, Bello Perez, Rafael, Advisory EditorAff3, Corchado, Emilio S., Advisory EditorAff4, Hagras, Hani, Advisory EditorAff5, Kóczy, László T., Advisory EditorAff6, Kreinovich, Vladik, Advisory EditorAff7, Lin, Chin-Teng, Advisory EditorAff8, Lu, Jie, Advisory EditorAff9, Melin, Patricia, Advisory EditorAff10, Nedjah, Nadia, Advisory EditorAff11, Nguyen, Ngoc Thanh, Advisory EditorAff12, Wang, Jun, Advisory EditorAff13, Barolli, Leonard, editorAff14, Takizawa, Makoto, editorAff15, Xhafa, Fatos, editorAff16, Enokido, Tomoya, editorAff17
المصدر: Advanced Information Networking and Applications : Proceedings of the 33rd International Conference on Advanced Information Networking and Applications (AINA-2019). 926:1000-1010
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Maria Lucia Piana, Marta Cianciabella, Giulia Maria Daniele, Anna Badiani, Pietro Rocculi, Silvia Tappi, Edoardo Gatti, Gian Luigi Marcazzan, Massimiliano Magli, Chiara Medoro, Stefano Predieri
المصدر: Foods, Vol 12, Iss 5, p 986 (2023)
مصطلحات موضوعية: honey quality, honey sensory analysis, crystallization, consumer’s preferences, CATA, monofloral honeys, Chemical technology, TP1-1185
وصف الملف: electronic resource
-
3دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
4دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
5
المؤلفون: Castro i Gómez, Berta
المساهمون: Universitat de Girona. Escola Politècnica Superior, Pujol Planella, Joan
المصدر: Enginyeria Agroalimentària (TFG)
DUGiDocs – Universitat de Girona
instnameمصطلحات موضوعية: Consumer's preferences, Consumidors -- Preferències, Shrimp industry -- Catalonia -- Palamós, Gambes -- Indústria i comerç -- Catalunya -- Palamós
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::1991f579ccf07ee8b8dfb6161d102103
http://hdl.handle.net/10256/21773 -
6Threat to Nature Connectedness: How Does It Influence Consumers’ Preferences for Automated Products?
المصدر: Sustainability, Vol 14, Iss 485, p 485 (2022)
Sustainability; Volume 14; Issue 1; Pages: 485مصطلحات موضوعية: nature connectedness, biophilia theory, consumer’s preferences, automated products, sustainability, Environmental effects of industries and plants, Renewable Energy, Sustainability and the Environment, Geography, Planning and Development, TJ807-830, Management, Monitoring, Policy and Law, TD194-195, Renewable energy sources, Environmental sciences, GE1-350
وصف الملف: application/pdf
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Rida Zuraida
المصدر: ComTech, Vol 4, Iss 1, Pp 407-418 (2013)
مصطلحات موضوعية: consumer’s preferences, 4C, direct marketing, callback, telemarketing, fastfood restaurant, Technology, Engineering (General). Civil engineering (General), TA1-2040, Science
وصف الملف: electronic resource
-
8كتاب إلكتروني
المؤلفون: Matsatsinis, Nikolaos F.Aff4, Hatzis, Christos N.Aff4, Samaras, Andreas P.Aff4
المساهمون: Pardalos, Panos M., editorAff1, Aff3, Hearn, Donald, editorAff1, Zopounidis, Constantin, editorAff2
المصدر: Managing in Uncertainty: Theory and Practice. 19:247-259
-
9
المؤلفون: Aguilera Bermúdez, Javier, Herrero Faura, Álvaro
المساهمون: Universitat Ramon Llull. Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi
المصدر: RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
Recercat: Dipósit de la Recerca de Catalunya
Varias* (Consorci de Biblioteques Universitáries de Catalunya, Centre de Serveis Científics i Acadèmics de Catalunya)
Recercat. Dipósit de la Recerca de Catalunya
instnameمصطلحات موضوعية: Consumidors -- Preferències -- TFG, Consumer's preferences, Luxury hotels -- Customer service, 64 - Economia domèstica, Hotels de luxe -- Serveis d'atenció al client -- TFG
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::8975b684730b5ff4a147d3c25375dfd4
http://hdl.handle.net/2072/445255 -
10دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل.