-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Ongis, MartinoAff1, IDs10805023094828_cor1, Kidd, DavidAff1, IDs10805023094828_cor2, Miner, Jess
المصدر: Journal of Academic Ethics. 22(2):269-286
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Lei, Chi-Un, Chan, Wincy, Wang, Yuyue
المصدر: International Journal of Sustainability in Higher Education, 2023, Vol. 25, Issue 4, pp. 821-837.
-
3كتاب إلكتروني
المؤلفون: Purvee, AnarAff10, Chinges, DashdemberelAff11
المساهمون: Striełkowski, Wadim, Editor-in-ChiefAff1, Park, Han Woo, Series EditorAff2, Khan, Intakhab Alam, Series EditorAff3, Birkök, Mehmet Cüneyt, Series EditorAff4, Sultana, A. Shahin, Series EditorAff5, R. Kapoor, Aditya, Series EditorAff6, Dogan, Asim, Series EditorAff7, Batmend, Horoldagva, editorAff8, Ganbold, Onolragchaa, editorAff9
المصدر: Proceedings of the Conference on Quality Assurance in Higher Education: Transforming Education-new Generation of Learners (QAHE 2023). 18:28-36
-
4
المؤلفون: Vinnervik, Peter
المصدر: Journal of Computers in Education. 10:237-271
مصطلحات موضوعية: programming, programming knowledge, arguments, intended curriculum, curriculum analysis, compulsory school, programmering, läroplansanalys, grundskola, läroplan, teknik, matematik, pedagogiskt arbete, educational work
وصف الملف: electronic
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Lei, Chi-UnAff1, IDs40561023002675_cor1, Tang, Shan
المصدر: Smart Learning Environments. 10(1)
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Navarro Ciudad, Marianela
المصدر: Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas; Vol. 35, Núm. 3 (2017); p. 107-127
Enseñanza de las Ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas; Vol. 35, Núm. 3 (2017); p. 107-127مصطلحات موضوعية: alfabetització científica ambiental, anàlisi curricular, oportunitat d'aprenentatge, actituds cap als desafiaments ambientals, educació per al desenvolupament sostenible, environmental science literacy, currículum analysis, opportunity to learn, attitudes towards environmental issues, education for sustainable development, alfabetización científica ambiental, análisis curricular, oportunidad de aprendizaje, actitudes hacia los desafíos ambientales, educación para el desarrollo sostenible
وصف الملف: application/pdf
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Chi-Un Lei, Shan Tang
المصدر: Smart Learning Environments, Vol 10, Iss 1, Pp 1-14 (2023)
مصطلحات موضوعية: Sustainable Development Goals, Curriculum analysis, K12, Machine learning, Special aspects of education, LC8-6691
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/2196-7091
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Yu-Chia Hsu
المصدر: Education Sciences, Vol 14, Iss 7, p 763 (2024)
مصطلحات موضوعية: curriculum analysis, data science literacy, bibliometric, text mining, Education
وصف الملف: electronic resource
-
9
المؤلفون: Ohlsson, Anders, Gericke, Niklas, 1970, Borg, Farhana
المصدر: Journal of Childhood, Education & Society. 3(1):12-27
مصطلحات موضوعية: Curriculum analysis, Education for sustainable development, Preschool, Sustainable development, Sustainability, Pedagogiskt arbete, Educational Work
وصف الملف: print
URL الوصول: https://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-89919
https://doi.org/10.37291/2717638x.202231130 -
10
المؤلفون: Borg, Farhana, Lektor, 1967, Samuelsson, Ingrid Pramling
المصدر: European Early Childhood Education Research Journal. 30(1):147-163
مصطلحات موضوعية: agency, child rights, early childhood education, participation, preschool curriculum analysis, sustainable development
وصف الملف: electronic