-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Kurt Matzler, Josef Mazanec, Andreas Strobl, Karin Teichmann
المصدر: Problems and Perspectives in Management, Vol 19, Iss 2, Pp 398-417 (2021)
مصطلحات موضوعية: attribute performance, customer satisfaction management, Kano model, prospect theory, ski resorts, Business, HF5001-6182
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Majid Arefi, Gholamreza Tavakoli, Omid Heidari, Masoumeh Lashkajani
المصدر: International Journal of Management, Accounting and Economics, Vol 3, Iss 7, Pp 411-443 (2016)
مصطلحات موضوعية: customer satisfaction, customer satisfaction index, manufacturing organizations, customer relationship management, customer satisfaction management, Business, HF5001-6182
وصف الملف: electronic resource
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Gholam Reza Tavakoli, Majid Feyzarefi, Omid Heidari
المصدر: بهبود مدیریت, Vol 9, Iss 1, Pp 31-56 (2015)
مصطلحات موضوعية: customer satisfaction management, customer satisfaction measurement models, customer satisfaction index, complex products, Management. Industrial management, HD28-70
وصف الملف: electronic resource
-
4
المؤلفون: Gritsova, O., Tissen, E.
مصطلحات موضوعية: ОНЛАЙН-ОБУЧЕНИЕ, QUALITY OF ONLINE LEARNING, CUSTOMER SATISFACTION MANAGEMENT, УНИВЕРСИТЕТ, УДОВЛЕТВОРЕННОСТЬ СТУДЕНТОВ КАЧЕСТВОМ ОНЛАЙН-ОБУЧЕНИЯ, УПРАВЛЕНИЕ УДОВЛЕТВОРЕННОСТЬЮ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ, UNIVERSITY, STUDENT SATISFACTION WITH THE QUALITY OF ONLINE LEARNING, КАЧЕСТВО ОНЛАЙН-ОБУЧЕНИЯ, ONLINE LEARNING
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______917::21efde41271f7f3a1b7bdfac9ae391cf
https://hdl.handle.net/10995/108826 -
5دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
6دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
7دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
8
المؤلفون: AM Eaidivandi, MG Farahani, ZH Rad
المصدر: Journal of Fundamental and Applied Sciences; Vol 8, No 2 (2016): Special Issue: Part 4; 1709-1725
مصطلحات موضوعية: Service quality, business.industry, media_common.quotation_subject, 05 social sciences, Applied psychology, Customer relationship management, Electronic Banking, Service Quality, Customer Satisfaction, Management of Relationship with Customer, Commitment, Sample size determination, Statistical population, 0502 economics and business, Enterprise relationship management, 050211 marketing, Customer satisfaction, Quality (business), Marketing, business, Customer intelligence, Psychology, 050203 business & management, media_common
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2290cc752d357b2a2751962fa8be2556
https://www.ajol.info/index.php/jfas/article/view/142641 -
9دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
10
المؤلفون: Cappelli L, GUGLIELMETTI MUGION, ROBERTA, Mattia G, MERLI, ROBERTO, RENZI, Maria Francesca
المساهمون: Cappelli, L, GUGLIELMETTI MUGION, Roberta, Mattia, G, Merli, Roberto, Renzi, Maria Francesca
مصطلحات موضوعية: customer satisfaction management model, public administration, structural equation modelling
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3668::1cd048b1265fe7e8ac99536077388dc4
https://hdl.handle.net/11590/279110