-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Pizzo, Lianna
المصدر: American Annals of the Deaf, 2016 Apr 01. 161(1), 17-32.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/26235248
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Cannon, Joanna E., Guardino, Caroline, Gallimore, Erin
المصدر: American Annals of the Deaf, 2016 Apr 01. 161(1), 8-16.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/26235247
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Amanda Howerton-Fox, Jodi L. Falk
المصدر: Education Sciences, Vol 9, Iss 2, p 133 (2019)
مصطلحات موضوعية: deaf education, critical period for language, sign bilingualism, deaf multilingual learner (DML), english learner (EL), age of acquisition, literacy, cognition, ableism, Education
وصف الملف: electronic resource
-
4
المؤلفون: Jodi L. Falk, Amanda Howerton-Fox
المصدر: Education Sciences, Vol 9, Iss 2, p 133 (2019)
مصطلحات موضوعية: cognition, 030506 rehabilitation, Public Administration, American Sign Language, First language, media_common.quotation_subject, literacy, Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation, Sign language, sign bilingualism, Literacy, Education, 030507 speech-language pathology & audiology, 03 medical and health sciences, deaf multilingual learner (DML), english learner (EL), otorhinolaryngologic diseases, Developmental and Educational Psychology, Computer Science (miscellaneous), deaf education, Multilingualism, Neuroscience of multilingualism, Deaf education, media_common, ableism, Language deprivation, Linguistics, language.human_language, Computer Science Applications, age of acquisition, critical period for language, language, lcsh:L, 0305 other medical science, Psychology, lcsh:Education
-
5دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
6دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل.