-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Täht, KarinAff1, Aff2, IDs10857023095872_cor1, Mikkor, Kristel, Aaviste, Getriin, Rozgonjuk, DmitriAff1, Aff4
المصدر: Journal of Mathematics Teacher Education. :1-20
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Ha Van Le
المصدر: Heliyon, Vol 10, Iss 5, Pp e27332- (2024)
مصطلحات موضوعية: Extracurricular activities, University students, Demotivating factors, Barriers, Science (General), Q1-390, Social sciences (General), H1-99
وصف الملف: electronic resource
-
3كتاب إلكتروني
المؤلفون: MukrimAff22, Kamaruddin, AbdulAff22, HastiniAff22
المساهمون: Striełkowski, Wadim, Editor-in-ChiefAff1, Black, Jessica M., Series EditorAff2, Butterfield, Stephen A., Series EditorAff3, Chang, Chi-Cheng, Series EditorAff4, Cheng, Jiuqing, Series EditorAff5, Dumanig, Francisco Perlas, Series EditorAff6, Al-Mabuk, Radhi, Series EditorAff7, Scheper-Hughes, Nancy, Series EditorAff8, Urban, Mathias, Series EditorAff9, Webb, Stephen, Series EditorAff10, Widiati, Utami, editorAff11, Hidayati, Maria, editorAff12, Suryati, Nunung, editorAff13, Suharyadi, editorAff14, Wulyani, Anik Nunuk, editorAff15, Damayanti, Ika Lestari, editorAff16, Drajati, Nur Arifah, editorAff17, Karmina, Sari, editorAff18, Zen, Evynurul Laily, editorAff19, Hakim, Lukman, editorAff20, Prihantoro, editorAff21
المصدر: Proceedings of the 20th AsiaTEFL-68th TEFLIN-5th iNELTAL Conference (ASIATEFL 2022). 749:443-452
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Othman, Ayman Ahmed Ezzat, Elwazer, Marwa Naguib
المصدر: Archnet-IJAR: International Journal of Architectural Research, 2022, Vol. 17, Issue 2, pp. 243-266.
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Nguyen Dang Giang, Van Vu Tuan, Binh Nguyen La Minh
المصدر: Российский психологический журнал, Vol 20, Iss 1, Pp 162-181 (2023)
مصطلحات موضوعية: demotivating factors, english teaching, higher education, tertiary level, language learning, mixed-methods approach, motivation, expectations, semi-structured interviews, pedagogical methodology, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Wenjing Zhou, Yan Zhan, Esther Jawing
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
مصطلحات موضوعية: EFL learner, demotivating factors, blended learning context, group differences, college students, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Maryam Honarparvaran, Mohammad Saber Khaghaninejad
المصدر: Profile Issues in Teachers' Professional Development, Vol 25, Iss 1, Pp 65-82 (2023)
مصطلحات موضوعية: demotivating factors, english as a foreign language teachers, job insecurity, language learning institutes, high schools, Education, Theory and practice of education, LB5-3640
وصف الملف: electronic resource
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Tran, Linh H.Aff1, IDs11218022097324_cor1, Moskovsky, Christo
المصدر: Social Psychology of Education: An International Journal. 25(6):1527-1544
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: I. Chmutova, O. Myronova, I. Bykhun
المصدر: Управління розвитком, Vol 21, Iss 2, Pp 40-50 (2022)
مصطلحات موضوعية: staff motivation, methods of motivation, motivating and demotivating factors, higher and secondary education institutions, teachers, Business, HF5001-6182
وصف الملف: electronic resource
-
10دورية أكاديمية
المصدر: Naučno-Pedagogičeskoe Obozrenie, Iss 4, Pp 181-196 (2022)
مصطلحات موضوعية: student involvement, systemic anthropological psychology, identity, academic involvement, social involvement, areas of involvement, demotivating factors, educational format, youth, студенческая вовлеченность, системная антропологическая психология, идентичность, академическая вовлеченность, социальная вовлеченность, ниши вовлеченности, демотивирующие факторы, образовательный формат, молодежь, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource