-
1دورية أكاديمية
المصدر: Acta Didactica Norden, Vol 18, Iss 1 (2024)
مصطلحات موضوعية: faglig integrering, begynneropplæring, lærerutdanning, argumentasjon, muntlig eksamen, Special aspects of education, LC8-6691
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Karianne Skovholt, Åse Mari Jorde
المصدر: Norsk Lingvistisk Tidsskrift, Vol 41, Iss 2 (2023)
مصطلحات موضوعية: agendasøkende spørsmål, muntlig eksamen, eksamenssamtale, preferanseorganisering, potensielle avslutningsinnledere, Philology. Linguistics, P1-1091
وصف الملف: electronic resource
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Maria Vonen, Marit Skarbø Solem, Karianne Skovholt
المصدر: Nordic Journal of Literacy Research, Vol 9, Iss 2 (2023)
مصطلحات موضوعية: samtaleanalyse, muntlig eksamen, fagsamtale, literacy, muntlig kompetanse, conversation analysis, Education (General), L7-991, Language. Linguistic theory. Comparative grammar, P101-410
وصف الملف: electronic resource
-
4
المؤلفون: Isager, Julie Marie
المصدر: Nordidactica. 11(2021:2):87-112
مصطلحات موضوعية: ORAL EXAM, ASSESSMENT IN EDUCATION, RHETORICAL SITUATION, FITTING RESPONSE, NAVIGATING, HISTORY EDUCATION, ENGLISH EDUCATION, MUNDTLIG EKSAMEN, BEDØMMELSE, RETORISK SITUATION, NAVIGERING, HISTORIE, ENGELSK, History, Historia
وصف الملف: electronic
URL الوصول: https://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-86133
https://kau.diva-portal.org/smash/get/diva2:1600991/FULLTEXT01.pdf -
5تقرير
المؤلفون: Andersen, Elin Johanne, Rasmussen, Stina
المساهمون: Karstensen, Steinar
الإتاحة: https://hdl.handle.net/11250/3100519
-
6تقرير
المؤلفون: Delbekk, Inga Brodal
المصدر: Delbekk, Inga Brodal. «Det er jo lett å si ‘tenk utenfor boksen’, men da trenger du selvfølgelig en boks» - En kvalitativ analyse av et utvalg læreres holdninger til kreativ skriving i videregående skole.. Master thesis, University of Oslo, 2023
الإتاحة: http://hdl.handle.net/10852/104681
-
7
-
8
-
9تقرير
المؤلفون: Hovdhaugen, Elisabeth, Flobakk-Sitter, Fride, Wollscheid, Sabine, Fossum, Lone Wanderås, Korseberg, Lene
Relation: Utdanningsdirektoratet
الإتاحة: https://hdl.handle.net/11250/3028976
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Julie Marie Isager
المصدر: Acta Didactica Norden, Vol 14, Iss 3 (2020)
مصطلحات موضوعية: mundtlig eksamen, assessment, konstrukt, gymnasiet, Danmark, Special aspects of education, LC8-6691
وصف الملف: electronic resource