-
1مؤتمر
المؤلفون: Kiesler, Natalie
المصدر: 2023 Future of Educational Innovation-Workshop Series Data in Action Future of Educational Innovation-Workshop Series Data in Action, 2023. :1-12 Jan, 2023
Relation: 2023 Future of Educational Innovation-Workshop Series Data in Action: Digital Ecosystem and Emerging Tools for Education
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Peyrache, Antonio, Zago, AngeloAff2, IDs11123024007315_cor2
المصدر: Journal of Productivity Analysis. 62(2):217-238
-
3كتاب إلكتروني
المؤلفون: Kofahl, DanielAff4
المساهمون: Hellmann, Kai-Uwe, editorAff1, Klein, Ansgar, editorAff2, Baule, Bernward, editorAff3
المصدر: Consumer Policy from Below : Paradoxes, Perspectives, Problematizations. :153-173
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Mussida, Chiara, Sciulli, DarioAff2, IDs1019802401679x_cor2
المصدر: The European Journal of Health Economics. :1-20
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Mussida, Chiara, Sciulli, DarioAff2, IDs40797024002657_cor2
المصدر: Italian Economic Journal. :1-19
-
6دورية أكاديميةLandsat-observed changes in forest cover and attribution analysis over Northern China from 1996‒2020
المؤلفون: Xiaobang Liu, Shunlin Liang, Han Ma, Bing Li, Yufang Zhang, Yingying Li, Tao He, Guodong Zhang, Jianglei Xu, Changhao Xiong, Rui Ma, Wenfu Wu, Jiahua Teng
المصدر: GIScience & Remote Sensing, Vol 61, Iss 1 (2024)
مصطلحات موضوعية: Forests, Northern China, cover change analysis, climate variables, driver contribution rates, feedback effects, Mathematical geography. Cartography, GA1-1776, Environmental sciences, GE1-350
وصف الملف: electronic resource
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Panadero, ErnestoAff1, Aff2, Pérez, Daniel García, Ruiz, Javier FernándezAff4, IDs10212022006394_cor3, Fraile, Juan, Sánchez-Iglesias, Iván, Brown, Gavin T. L.
المصدر: European Journal of Psychology of Education: A Journal of Education and Development. 38(3):1031-1051
-
8دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Product & Brand Management, 2023, Vol. 32, Issue 6, pp. 828-848.
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Yao Jiaodi
المصدر: Applied Mathematics and Nonlinear Sciences, Vol 9, Iss 1 (2024)
مصطلحات موضوعية: new media, feedback effects, education informatization, k-means clustering, egt model, 01a13, Mathematics, QA1-939
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/2444-8656
-
10كتاب إلكتروني
المؤلفون: Kofahl, DanielAff4
المساهمون: Hellmann, Kai-Uwe, editorAff1, Klein, Ansgar, editorAff2, Baule, Bernward, editorAff3
المصدر: Consumer Policy from Below : Paradoxes, Perspectives, Problematizations. :153-173