يعرض 1 - 10 نتائج من 43 نتيجة بحث عن '"future of marketing"', وقت الاستعلام: 1.37s تنقيح النتائج
  1. 1
  2. 2
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Smith, Trevor A.Aff3

    المساهمون: Stewart, David W., Series EditorAff1, Smith, Trevor A.Aff2

    المصدر: Marketing Effectiveness and Accountability in SMEs : A Multimethodological Approach. :189-197

  3. 3
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Key, MartinAff3, Clark, TerryAff4, Ferrell, O. C.Aff5, Pitt, LeylandAff6, Stewart, DavidAff7

    المساهمون: Pantoja, Felipe, editorAff1, Wu, Shuang, editorAff2

    المصدر: From Micro to Macro: Dealing with Uncertainties in the Global Marketplace : Proceedings of the 2019 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference. :483-484

  4. 4
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: Appel, Gil, Grewal, Lauren, Hadi, RhondaAff3, Stephen, Andrew T.Aff3, Aff4

    المصدر: Journal of the Academy of Marketing Science: Official Publication of the Academy of Marketing Science. 48(1):79-95

  5. 5
  6. 6
  7. 7
  8. 8
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Clark, TerryAff5, Ferrell, O. C.Aff6, Hartline, MichaelAff7, Sheth, JagdishAff8, Stewart, DavidAff9

    المساهمون: Academy of Marketing Science, Obal, Michael W., editorAff2, Krey, Nina, editorAff3, Bushardt, Christian, editorAff4

    المصدر: Let’s Get Engaged! Crossing the Threshold of Marketing’s Engagement Era : Proceedings of the 2014 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference. :199-202

  9. 9
    دورية أكاديمية

    لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.

  10. 10
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Prange, ChristianeAff2

    المساهمون: Prange, Christiane, editorAff1

    المصدر: Market Entry in China : Case Studies on Strategy, Marketing, and Branding. :223-225