-
1مؤتمر
المؤلفون: Rottenhofer, Marina, Rankin, Thomas, Sabitzer, Barbara
المصدر: 2020 IEEE Frontiers in Education Conference (FIE) Frontiers in Education Conference (FIE), 2020 IEEE. :1-5 Oct, 2020
Relation: 2020 IEEE Frontiers in Education Conference (FIE)
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Nadjette MOUSSAOUI, Saliha CHELLI
المصدر: Altralang Journal, Vol 6, Iss 1 (2024)
مصطلحات موضوعية: Deductive approach, EFL learners’ beliefs, experiential learning, grammar instruction, inductive approach, proposed model, Language and Literature
وصف الملف: electronic resource
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Enrique Vez López, Lucero Abad Pérez
المصدر: Enletawa Journal, Vol 17, Iss 1 (2024)
مصطلحات موضوعية: grammar instruction, inductive teaching, higher education, Language. Linguistic theory. Comparative grammar, P101-410, Romanic languages, PC1-5498
وصف الملف: electronic resource
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Rosmiaty Rosmiaty, Ratnawati Ratnawati, Yuriatson Yuriatson, Lusy Angraeny, Farah Muthiah Azani
المصدر: ELT Worldwide: Journal of English Language Teaching, Vol 10, Iss 2, Pp 381-392 (2023)
مصطلحات موضوعية: grammar instruction, indonesian efl students, academic writing, qualitative research, language acquisition, Education (General), L7-991, English language, PE1-3729
وصف الملف: electronic resource
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Camila Marchant, Elizabeth Torrico
المصدر: Revista Brasileira de Linguística Aplicada, Vol 23, Iss 2 (2024)
مصطلحات موضوعية: ELT1, grammar instruction, teaching, EFL, ECRIF, Philology. Linguistics, P1-1091
وصف الملف: electronic resource
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Naeem Fatima, Ghulam Miran
المصدر: Sustainable Business and Society in Emerging Economies, Vol 5, Iss 3 (2023)
مصطلحات موضوعية: Grammar instruction, Trans language, Elementary Students, Inclusivity, Language learning, Social responsibility of business, HD60-60.5, Business, HF5001-6182
وصف الملف: electronic resource
-
7دورية أكاديمية
المصدر: Issues in Language Teaching, Vol 11, Iss 1, Pp 1-34 (2022)
مصطلحات موضوعية: zpd. smn, collaborative praxis-oriented grammar instruction, mediational feedback, microgenesis, Language and Literature
وصف الملف: electronic resource
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Mostafa Nazari, Azadeh Boustani, Mohammad Sheikhi
المصدر: Asian-Pacific Journal of Second and Foreign Language Education, Vol 7, Iss 1, Pp 1-19 (2022)
مصطلحات موضوعية: Grammar instruction, Teacher cognition, Teacher beliefs, Teacher practices, Professional development, Special aspects of education, LC8-6691, Language acquisition, P118-118.7
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/2363-5169
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Nina Inayati, Suparto Suparto, Dwi Mawan Karifianto
المصدر: Langkawi: Journal of The Association for Arabic and English, Vol 0, Iss 0, Pp 1-14 (2022)
مصطلحات موضوعية: grammar instruction, online distance learning, polysynchronous learning, Language and Literature, English language, PE1-3729, Oriental languages and literatures, PJ
وصف الملف: electronic resource
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Rahmah Fithriani
المصدر: JEELS (Journal of English Education and Linguistics Studies), Vol 5, Iss 2, Pp 171-188 (2022)
مصطلحات موضوعية: communicative language teaching, game-based activity, grammar instruction, grammar learning, Education (General), L7-991, English language, PE1-3729
وصف الملف: electronic resource