-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Sietske van Viersen, Annemarie Kerkhoff, Elise H. de Bree
المصدر: Frontiers in Language Sciences, Vol 3 (2024)
مصطلحات موضوعية: dyslexia, oral word learning, phonological deficit, vocabulary, grammatical categorization, Language and Literature
وصف الملف: electronic resource
-
2
المؤلفون: Arar, Tariq Emad Ibrahim
المساهمون: Castillo Carballo, María Auxiliadora, Uruburu Colsa, Juan Manuel, Universidad de Sevilla. Departamento de Lengua Española, Lingüística y Teoría de la Literatura, Universidad de Sevilla. Departamento de Filologías Integradas
مصطلحات موضوعية: semántica, Invariable words, lexicography, grammatical categorization, corpus, pragmática, Palabras invariables, categorización gramatical, semantics, pragmatics, lexicografía
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3272::0e09159de3a0c86b530123c34df240bb
-
3دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
4
المساهمون: ACLC (FGw)
المصدر: Frost, R L A, Monaghan, P & Christiansen, M H 2019, ' Mark My Words : High Frequency Marker Words Impact Early Stages of Language Learning ', Journal of Experimental Psychology: Learning, Memory, and Cognition, vol. 45, no. 10, pp. 1883-1898 . https://doi.org/10.1037/xlm0000683
Journal of Experimental Psychology Learning Memory and Cognition, 45(10), 1883-1898. American Psychological Association
Journal of Experimental Psychology. Learning, Memory, and Cognition
Journal of Experimental Psychology: Learning, Memory, and Cognitionمصطلحات موضوعية: Male, INFORMATION, Concept Formation, PRIOR EXPERIENCE, INFANTS, CATEGORIES, computer.software_genre, Language and Linguistics, Speech segmentation, language learning, COMPUTATIONS, 0302 clinical medicine, Research Articles, media_common, Language, SPEECH SEGMENTATION, Psycholinguistics, Grammar, HYPOTHESIS, 05 social sciences, speech segmentation, 16. Peace & justice, Language acquisition, STATISTICS, Speech Perception, Female, DISTRIBUTIONAL CUES, Psychology, Transfer of learning, Natural language processing, Adult, Linguistics and Language, Adolescent, media_common.quotation_subject, Transfer, Psychology, Experimental and Cognitive Psychology, 050105 experimental psychology, 03 medical and health sciences, Young Adult, Humans, 0501 psychology and cognitive sciences, business.industry, ACQUISITION, Syntax, Constructed language, Word lists by frequency, statistical learning, Task analysis, grammatical categorization, Artificial intelligence, Probability Learning, business, computer, 030217 neurology & neurosurgery
وصف الملف: application/pdf; application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::999ee5df9454b8fa8aa654bae0541605
https://pure.au.dk/ws/files/202245655/Mark_My_Words_High_Frequency_Marker_Words_Impact_Early_Stages_of_Language_Learning.pdf -
5دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
6
المؤلفون: Caramazza, A., Romagno, Domenica
مصطلحات موضوعية: noun/verb distinction, fMRI, neuropsychology, grammatical categorization, semantic properties
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3728::cec2e9a12818d10ede64e3f3ff1e5cd3
http://hdl.handle.net/11568/153480 -
7دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
8دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
9دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
10مورد إلكتروني