-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Mohammad Javadi, Assadollah Kordanaij, hamid khodadad
المصدر: مدیریت بازرگانی, Vol 15, Iss 2, Pp 217-247 (2023)
مصطلحات موضوعية: initiative change, strategic change, ceo, organization management, board of directors, Business, HF5001-6182
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المصدر: کاوشهای مدیریت بازرگانی, Vol 12, Iss 24, Pp 511-538 (2021)
مصطلحات موضوعية: antecedents, coopetition, managing & shaping, market entry, performance, Business records management, HF5735-5746
وصف الملف: electronic resource
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Mahmood Hassanzadeh, Hamid Khodadad Hosseini, Parviz Ahmadi
المصدر: مطالعات رفتار مصرف کننده., Vol 6, Iss 2, Pp 90-111 (2020)
مصطلحات موضوعية: supporting iranian goods, inconsistency in consumer behavior, attitude towards domestic car, the purchasing behavior for domestic car, iran’s automotive market, Business, HF5001-6182
وصف الملف: electronic resource
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: hamid khodadad hoseyni, mehrali hematinejad, keyvan sharifi
المصدر: Caspian Journal of Health Research, Vol 4, Iss 4, Pp 94-98 (2019)
مصطلحات موضوعية: quality of service, loyalty, trust, satisfaction, Medicine (General), R5-920
وصف الملف: electronic resource
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Hamid Khodadad Hosseini, Niloofar Samiei, Parviz Ahmadi
المصدر: مطالعات رفتار مصرف کننده., Vol 5, Iss 1, Pp 37-59 (2018)
مصطلحات موضوعية: social media marketing, brand equity, brand relationship quality, attitude towards brand, consumer behavior, Business, HF5001-6182
وصف الملف: electronic resource
-
6دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Information Technology Management, Vol 9, Iss 4, Pp 729-758 (2017)
مصطلحات موضوعية: Developing International Markets, Enterprise and Government Factors, Fundamentals and Prerequisites of Market Development, Information and Communication Technology Industry, mixed method, Information resources (General), ZA3040-5185
وصف الملف: electronic resource
-
7دورية أكاديمية
المصدر: مدیریت بازرگانی, Vol 7, Iss 4, Pp 985-1004 (2015)
مصطلحات موضوعية: impulse buying, In-store environment, Buyer impulsivity, Business, HF5001-6182
وصف الملف: electronic resource
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: mojtaba karimian, Hamid khodadad hosseini, Asqar moshabaki
المصدر: تحقیقات بازار یابی نوین, Vol 5, Iss 1, Pp 169-182 (2015)
مصطلحات موضوعية: Brand resonance, Brand equity, Brand association, Brand awareness, Brand superiority, Brand affect, Brand loyalty, Brand identification., Marketing. Distribution of products, HF5410-5417.5
وصف الملف: electronic resource
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: hamid khodadad, adel AZAR, Esmaeil Shahtahmasebi
المصدر: مدیریت بازرگانی, Vol 3, Iss 9, Pp 91-112 (2011)
مصطلحات موضوعية: Competitive Advantage, DEA., Efficiency, Non-petroleum Export, Porter Diamond Model, Business, HF5001-6182
وصف الملف: electronic resource
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: hamid khodadad, saeed fathi
المصدر: Journal of Information Technology Management, Vol 3, Iss 8, Pp 81-96 (2011)
مصطلحات موضوعية: E-business, e-commerce, E-readiness, Financial performance, Information technology, Meta-analysis, Productivity Paradox, Information resources (General), ZA3040-5185
وصف الملف: electronic resource