-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Silver, H. CallieAff1, IDs10643024017001_cor1, Coba-Rodriguez, Sarai
المصدر: Early Childhood Education Journal. :1-12
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Levinson, TessAff1, IDs10798024099056_cor1, Bers, Marina
المصدر: International Journal of Technology and Design Education. :1-22
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Vicente, DeliaAff1, IDs1064302401685x_cor1, Venegas, Melanie, Guerrero, Alma D.
المصدر: Early Childhood Education Journal. :1-12
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Herbst, Chris M, Kose, Esra
المصدر: Public Finance Review. 52(1)
مصطلحات موضوعية: Economics, Applied Economics, national government expenditures and education, Head Start, early childhood education, Economic Theory, Applied economics, Policy and administration
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://escholarship.org/uc/item/3s34q1rb
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Green, Ambra L.Aff1, IDs10643023014984_cor1, Olsen, Amanda A., Nandakumar, Vandana
المصدر: Early Childhood Education Journal. 52(6):1107-1119
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Lee, KyungheeAff1, IDs40615023015451_cor1, Hough, Kerri
المصدر: Journal of Racial and Ethnic Health Disparities. 11(2):611-620
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Welsh, JanetAff1, IDs10643024016482_cor1, Chilenski, Sarah Meyer, Daniels, Ann-Michelle, Letcher, Amber, Garcia, Aileen
المصدر: Early Childhood Education Journal. :1-13
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: DeLucia, Elizabeth A.Aff1, IDs40489022003239_cor1, Dike, Janey, Andrzejewski, Theresa M., McDonnell, Christina G.
المصدر: Review Journal of Autism and Developmental Disorders. 11(1):1-20
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Stacks, Ann M.Aff1, IDs10643022014400_cor1, Halquist, Katherine, Barron, Carla C., Brophy-Herb, Holly E., Muzik, MariaAff3, Aff4, Rosenblum, KatherineAff3, Aff4, Aff5, Vallotton, Claire
المصدر: Early Childhood Education Journal. 52(2):415-426
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Zhao, Xiangyu, Jeon, Lieny
المصدر: Early Education & Development; Jul2024, Vol. 35 Issue 5, p933-949, 17p
مصطلحات موضوعية: WORK environment, JOB satisfaction, HEAD Start programs, WELL-being, POOR children