-
1مؤتمر
المصدر: 2023 11th International Conference on Affective Computing and Intelligent Interaction (ACII) Affective Computing and Intelligent Interaction (ACII), 2023 11th International Conference on. :1-8 Sep, 2023
Relation: 2023 11th International Conference on Affective Computing and Intelligent Interaction (ACII)
-
2كتاب إلكتروني
المؤلفون: Livecchi, Tracy, author, Morton, Liza, author
المصدر: Healing Hearts and Minds : A Holistic Approach to Coping Well with Congenital Heart Disease, 2023.
-
3دورية أكاديميةHiding but hoping to be found: workplace disclosure dilemmas of individuals with hidden disabilities
المؤلفون: Kulkarni, Mukta
المصدر: Equality, Diversity and Inclusion: An International Journal, 2021, Vol. 41, Issue 3, pp. 491-507.
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Hirofumi Hashimoto, Kaede Maeda, Kosuke Sato
المصدر: Frontiers in Rehabilitation Sciences, Vol 3 (2022)
مصطلحات موضوعية: disabilities, rehabilitation science, hidden disability, Help Mark, future-oriented thinking, attitude, Other systems of medicine, RZ201-999, Medical technology, R855-855.5
وصف الملف: electronic resource
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Sedlackova D., Kantor J.
المصدر: Клиническая и специальная психология, Vol 10, Iss 2, Pp 183-220 (2021)
مصطلحات موضوعية: inclusive education, disability, special educational needs, lived experience, chronic disease, diabetes, risk factors, hidden disability, Medicine
وصف الملف: electronic resource
-
6دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
7كتاب إلكتروني
المؤلفون: Panshikar, ApoorvaAff2
المساهمون: Chennat, Sailaja, editorAff1
المصدر: Disability Inclusion and Inclusive Education. :175-193
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Maxfield, MareeAff1, IDs13023021021405_cor1, Cooper, Monica S., Kavanagh, Anne, Devine, Alexandra, Gill Atkinson, Liz
المصدر: Orphanet Journal of Rare Diseases. 16(1)
-
9دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Pfeifer, Mariel A., Reiter, Eve Melanie, Hendrickson, McKenna, Stanton, Julie DangremondAff2
المصدر: International Journal of STEM Education. 7(1)