-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Ümran Alan
المصدر: Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi dergisi, Vol 7, Iss 4, Pp 883-905 (2023)
مصطلحات موضوعية: erken çocukluk eğitimi, okul öncesi eğitim, sanal alan gezileri, covid-19, yorumlayıcı nitel araştırma, early chidlhood education, preschool education, virtual field trips, interpretive qualitative study, Education (General), L7-991, Theory and practice of education, LB5-3640
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
3دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
4دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
5
-
6
المؤلفون: Kader Bilican
المصدر: Journal of Human Sciences; Vol 14, No 2 (2017); 1129-1145
Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi; Vol 14, No 2 (2017); 1129-1145مصطلحات موضوعية: Data source, Science education, Fen eğitimi, Teaching method, Nature of science teaching, espoused pedagogical content knowledge, pre-service teacher education, interpretive qualitative study, Bilimin doğası öğretimi, planlanmış pedagojik alan bilgisi, öğretmen adayı eğitimi, yorumlayıcı nitel çalışma, Feedback form, Nature of Science, Context (language use), Pre service, Education, Eğitim, Pedagogy, Mathematics education, Pre-service teacher education, Content knowledge, Psychology
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b77031d1a7f91b599d8cd5a1daa24d79
https://doi.org/10.14687/jhs.v14i2.4496 -
7مؤتمر
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
8دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
9مؤتمر
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
10مورد إلكتروني
المصدر: PROFILE Issues in Teachers' Professional Development; Vol. 16, Núm. 2 (2014): PROFILE Journal Vol. 16 No. 2: Issues in Teachers' Professional Development; 21-36; 2256-5760; 1657-0790
مصطلحات الفهرس: TEFL; Applied Linguistics; TBL; Text-Based Tasks, Construction of meaning, grounded theory, habitus, ideology, text-based task., info:eu-repo/semantics/article, info:eu-repo/semantics/publishedVersion, Interpretive qualitative study
URL:
http://www.revistas.unal.edu.co/index.php/profile/article/view/39773 http://www.revistas.unal.edu.co/index.php/profile/article/view/39773/47717 http://www.revistas.unal.edu.co/index.php/profile/article/view/39773/47718 http://www.revistas.unal.edu.co/index.php/profile/article/downloadSuppFile/39773/6142 http://www.revistas.unal.edu.co/index.php/profile/article/downloadSuppFile/39773/6143 http://www.revistas.unal.edu.co/index.php/profile/article/view/39773/47717 http://www.revistas.unal.edu.co/index.php/profile/article/view/39773/47718 http://www.revistas.unal.edu.co/index.php/profile/article/downloadSuppFile/39773/6142 http://www.revistas.unal.edu.co/index.php/profile/article/downloadSuppFile/39773/6143