-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Sawitri, Kadek AdeAff1, IDs11301022002874_cor1, Brennan, Louis
المصدر: Management Review Quarterly: Systematic Literature Reviews, Meta-Analyses, and Replication Studies. 73(4):1825-1872
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Santiago Ruiz-Navas, Pajaree Ackaradejraungsri, Sandra Dijk
المصدر: Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
مصطلحات موضوعية: scoping review, gamification in education, Inclusive Teaching, literature review analysis, network and content analyses, gamification implementation, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
-
3مؤتمر
المؤلفون: Vedrin, Matthew, Hardin, Rebecca
المصدر: 2016 IEEE Global Humanitarian Technology Conference (GHTC) Global Humanitarian Technology Conference (GHTC), 2016. :336-341 Oct, 2016
Relation: 2016 IEEE Global Humanitarian Technology Conference (GHTC)
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Yowei Kang, Yu-Sheng Su
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
مصطلحات موضوعية: augmented reality, cultural and creative industry, cross-cultural study, literature review analysis, locational information, museums, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
-
5دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Siti Jamal, Nor Ibrahim, Johari Surif
المصدر: Journal of Technology and Science Education, Vol 9, Iss 1, Pp 51-58 (2019)
مصطلحات موضوعية: Concept cartoon, comic systematic literature review analysis, problem-based learning, teaching strategy, Education, Special aspects of education, LC8-6691, Technology, Engineering (General). Civil engineering (General), TA1-2040
وصف الملف: electronic resource
-
7
المؤلفون: Igor Pihir
المساهمون: Gómez Chova, Luis, López Martínez, Agustín, Lees, Joanna
المصدر: EDULEARN Proceedings.
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7d8b29e6a61df8c5530135898b4d8eca
https://doi.org/10.21125/edulearn.2022.1815 -
8
المؤلفون: Nor Hasniza Ibrahim, Johari Surif, Siti Najihah Jamal
المصدر: Journal of Technology and Science Education, Vol 9, Iss 1, Pp 51-58 (2019)
UPCommons. Portal del coneixement obert de la UPC
Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)مصطلحات موضوعية: Comic, Problem-based learning, media_common.quotation_subject, Comics, Còmics en l'ensenyament, lcsh:Technology, Field (computer science), Education, Concept cartoon, comic systematic literature review analysis, problem-based learning, teaching strategy, Systematic literature review analysis, Mathematics education, 0601 history and archaeology, Aprenentatge basat en problemes, Set (psychology), media_common, lcsh:LC8-6691, 060101 anthropology, lcsh:Special aspects of education, business.industry, lcsh:T, 05 social sciences, 050301 education, 06 humanities and the arts, Animated films, Creativity, Tittle, Educational research, Systematic review, Comic books, strips, etc. in education, lcsh:TA1-2040, Dibuixos animats, Teaching strategy, Concept cartoon, business, Ensenyament i aprenentatge [Àrees temàtiques de la UPC], lcsh:L, lcsh:Engineering (General). Civil engineering (General), 0503 education, lcsh:Education
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::fdb709e1226fe38488a8d4f8c7377719
http://www.jotse.org/index.php/jotse/article/view/542 -
9دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
10دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل.