-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Marko Gasic, Ljubica Janjić, Slobodan Čavić
المصدر: BizInfo, Vol 11, Iss 2, Pp 67-80 (2020)
مصطلحات موضوعية: marketing koncept, marketing menadžeri, promene, turizam, interni i eksterni klijenti, Economics as a science, HB71-74
وصف الملف: electronic resource
-
2
المؤلفون: Tihomir Vranešević, Tajana Marušić
المصدر: Ekonomski pregled
Volume 72
Issue 3مصطلحات موضوعية: Point (typography), social media, brand, marketing managers, društveni mediji, marke, marketing menadžeri, Advertising, Business, General Economics, Econometrics and Finance, Social media marketing
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1590461b4bfa3d7e5e1a7cc10dfd7a44
https://doi.org/10.32910/ep.72.3.4 -
3مورد إلكتروني
عناروين إضافية: IZAZOVI U UPRAVLJANJU MARKAMA PRISUTNIMA NA DRUŠTVENIM MEDIJIMA IZ PERSPEKTIVE MARKETING MENADŽERA
المصدر: Ekonomski pregled; ISSN 0424-7558 (Print); ISSN 1848-9494 (Online); Volume 72; Issue 3
مصطلحات الفهرس: social media; brand; marketing managers, društveni mediji; marke; marketing menadžeri, text, info:eu-repo/semantics/article, info:eu-repo/semantics/publishedVersion
URL:
https://hrcak.srce.hr/257834 https://hrcak.srce.hr/file/374741
info:eu-repo/semantics/altIdentifier/doi/10.32910/ep.72.3.4