-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Ni, JianjunAff1, Aff2, IDs11042024201288_cor1, Zhao, Yonghao, Tang, Guangyi, Wang, Li, Cao, WeidongAff1, Aff2
المصدر: Multimedia Tools and Applications: An International Journal. :1-23
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Saleh, AsmaAff1, IDs00362024015937_cor1
المصدر: Statistical Papers. :1-39
-
3كتاب إلكتروني
المؤلفون: MacFarland, Thomas W.Aff2
المساهمون: MacFarland, Thomas W.Aff1
المصدر: Introduction to Data Science in Biostatistics : Using R, the Tidyverse Ecosystem, and APIs. :221-339
-
4كتاب إلكتروني
المؤلفون: MacFarland, Thomas W.Aff2
المساهمون: MacFarland, Thomas W.Aff1
المصدر: Introduction to Data Science in Biostatistics : Using R, the Tidyverse Ecosystem, and APIs. :147-173
-
5
-
6كتاب إلكتروني
المؤلفون: Ekol, GeorgeAff13
المساهمون: Kaiser, Gabriele, Series EditorAff1, Stillman, Gloria Ann, Series EditorAff2, Aff12, Biembengut, Maria Salett, Editorial Board MemberAff3, Blum, Werner, Editorial Board MemberAff4, Doerr, Helen, Editorial Board MemberAff5, Galbraith, Peter, Editorial Board MemberAff6, Ikeda, Toshikazu, Editorial Board MemberAff7, Niss, Mogens, Editorial Board MemberAff8, Xie, Jinxing, Editorial Board MemberAff9, Greefrath, Gilbert, editorAff10, Carreira, Susana, editorAff11
المصدر: Advancing and Consolidating Mathematical Modelling : Research from ICME-14. :223-239
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Victoria Woodard
المصدر: Journal of Statistics and Data Science Education, Vol 31, Iss 3, Pp 225-235 (2023)
مصطلحات موضوعية: Matched Pairs, Completely Randomized, Factorial, Nested, Split Plot, Probabilities. Mathematical statistics, QA273-280, Special aspects of education, LC8-6691
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/2693-9169
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Zube, Katharina, Lau, Michael, Daldrup, Thomas, Bruch, Gina Maria, Tank, Anne, Hartung, BennoAff3, IDs0041402202920z_cor6
المصدر: International Journal of Legal Medicine. 137(2):537-543
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Kotsemir, MaximAff1, IDs11192022044882_cor1, Dyachenko, EkaterinaAff2, Aff3, Nefedova, Alena
المصدر: Scientometrics: An International Journal for all Quantitative Aspects of the Science of Science, Communication in Science and Science Policy. 127(12):7307-7332
-
10