-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Cheng, QiangAff1, IDs4197902400126z_cor1, Zhang, Shaoan, Shi, Qingmin, Shen, Jinkun
المصدر: Journal for STEM Education Research. :1-27
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Norheim, HelgaAff1, IDs1315802300382x_cor1, Broekhuizen, Martine, Moser, Thomas, Pastori, Giulia
المصدر: International Journal of Early Childhood: Journal of OMEP: l'Organisation Mondiale pour l'Education Prescolaire. :1-18
-
3كتاب إلكتروني
المؤلفون: Canilao, Maria Luz Elena NabongAff3
المساهمون: Canilao, Maria Luz Elena Nabong, editorAff1, De Los Reyes, Robin Atilano, editorAff2
المصدر: Translanguaging for Empowerment and Equity : Language Practices in Philippine Education and Other Public Spaces. :3-24
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Thor-André Skrefsrud
المصدر: Religions, Vol 15, Iss 1, p 98 (2024)
مصطلحات موضوعية: intercultural dialogue, the Socratic Dialogue method, postcolonial perspectives, voice, multicultural classrooms, Religions. Mythology. Rationalism, BL1-2790
وصف الملف: electronic resource
-
5كتاب إلكتروني
المؤلفون: Ogunniyi, Meshach B.Aff2, Baptiste, H., Section editorAff3
المساهمون: Atwater, Mary M., editorAff1
المصدر: International Handbook of Research on Multicultural Science Education. :819-837
-
6كتاب إلكتروني
المؤلفون: Nouri, NoushinAff2, Rodríguez, Alma D.Aff2, Saberi, MaryamAff3, Gallard Martínez, Alejandro José, Section editorAff4, Ramos de Robles, Silvia Lizette, Section editorAff5
المساهمون: Atwater, Mary M., editorAff1
المصدر: International Handbook of Research on Multicultural Science Education. :617-651
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Jimmy Ezekiel Kihwele, Markos Tezera Taye, Ahmed Alduais
المصدر: Cogent Social Sciences, Vol 8, Iss 1 (2022)
مصطلحات موضوعية: instructional strategies, multicultural classrooms, mobility, higher education, China, Social Sciences
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/2331-1886
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Karolin Mäe, Meril Ümarik
المصدر: Eesti Haridusteaduste Ajakiri, Vol 10, Iss 2 (2022)
مصطلحات موضوعية: multicultural classroom, teachers’ multicultural self-efficacy, teaching strategies in multicultural classrooms, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
-
9كتاب إلكتروني
المؤلفون: Nergaard, Svein ErikAff1, Fandrem, HildegunnAff1, Jahnsen, HanneAff1, Tveitereid, KirstiAff1
المساهمون: Chuang, Susan S., Series EditorAff11, Güngör, Derya, editorAff12, Strohmeier, Dagmar, editorAff13
المصدر: Contextualizing Immigrant and Refugee Resilience : Cultural and Acculturation Perspectives. :205-225
-
10كتاب إلكتروني
المؤلفون: Björnsson, Julius K.Aff5
المساهمون: Frønes, Tove Stjern, editorAff1, Pettersen, Andreas, editorAff2, Radišić, Jelena, editorAff3, Buchholtz, Nils, editorAff4
المصدر: Equity, Equality and Diversity in the Nordic Model of Education. :75-97