-
1دورية أكاديمية
المصدر: Anthropological Researches and Studies, Vol 14, Pp 357-384 (2024)
مصطلحات موضوعية: covid-19 pandemic, online teaching methods, digital tools, online teaching platforms, online skills and competencies, Geography. Anthropology. Recreation, Anthropology, GN1-890
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Olger Gutiérrez-Aguilar, Osbaldo Turpo-Gebera, Sandra Chicaña-Huanca, Kevin Mario Laura-De La Cruz, Gerber Pérez-Postigo, Rocio Diaz Zavala, Ingrid Osorio Ccoya
المصدر: Journal of Technology and Science Education, Vol 14, Iss 3, Pp 738-755 (2024)
مصطلحات موضوعية: digital citizenship, offline and online skills, online inquiry, pls-sem, Education, Special aspects of education, LC8-6691, Technology, Engineering (General). Civil engineering (General), TA1-2040
وصف الملف: electronic resource
-
3دورية أكاديمية
المصدر: As-Sidanah, Vol 6, Iss 1, Pp 144-159 (2024)
مصطلحات موضوعية: marketplace, online skills, workshops, Communities. Classes. Races, HT51-1595
وصف الملف: electronic resource
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Mesta Limbong, Jitu Halomoan Lumbantoruan
المصدر: JPPI (Jurnal Penelitian Pendidikan Indonesia), Vol 8, Iss 4, Pp 1203-1212 (2022)
مصطلحات موضوعية: blended learning, online skills, independent learning, Education, Social Sciences
وصف الملف: electronic resource
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Yuko Goto, Hisayuki Miura
المصدر: Healthcare, Vol 11, Iss 9, p 1356 (2023)
مصطلحات موضوعية: shared decision making, advance care planning, online skills training, new world kirkpatrick model, patient-centered care, Medicine
وصف الملف: electronic resource
-
6دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
7دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
8دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
9دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
10
المؤلفون: Päivi Tynjälä, Jaana Kettunen
مصطلحات موضوعية: Bridging (networking), Visual Arts and Performing Arts, (1) revealing how learners understand certain concepts or phenomena, (2) elucidating how these understandings differ [This study contends that phenomenography offers both a useful research method and practical tools for developing education and training for career practitioners. After introducing the basic principles of phenomenography, the study reviews previous research on its potential in developing pedagogical practices. It explores how the phenomenographic findings were utilized to design an online skills training programme for career practitioners. The study finds that phenomenographic research serves three practical pedagogical purposes], 05 social sciences, kehittäminen, Training (civil), Education, käsitteet, 050106 general psychology & cognitive sciences, Skills training, ymmärtäminen, pedagogiikka, koulutus, 0502 economics and business, Pedagogy, tutkimusmenetelmät, ohjaus (neuvonta ja opastus), käsitykset, and (3) identifying critical aspects in helping learners to widen and deepen their understanding, 0501 psychology and cognitive sciences, fenomenografia, Psychology, Phenomenography, 050203 business & management, Research method
وصف الملف: application/pdf; fulltext
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::813bdb69bba830e66a1d7b7729246811
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202105313313