-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Sandra PESTAR BIZJAK, Hristo HRISTOV, Aleš KUHAR
المصدر: Acta Agriculturae Slovenica, Vol 115, Iss 1 (2020)
مصطلحات موضوعية: perceived value, wine, consumer, Perval scale, Slovenia, factor analysis, Agriculture
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
3
المؤلفون: Hristo Hristov, Sandra Pestar Bizjak, Ales Kuhar
المصدر: Acta Agriculturae Slovenica, Vol 115, Iss 1, Pp 89-96 (2020)
مصطلحات موضوعية: Wine, Service (business), perval scale, business.industry, consumer, lcsh:S, factor analysis, Marketing strategy, lcsh:Agriculture, Geography, Scale (social sciences), Product (category theory), Dimension (data warehouse), Marketing, wine, slovenia, General Agricultural and Biological Sciences, business, Value (mathematics), perceived value, Water Science and Technology, Terroir
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::f2dcfcf55efadd8602598c467c1fd114
http://ojs.aas.bf.uni-lj.si/index.php/AAS/article/view/1267 -
4دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
5
المؤلفون: Matusse, Joana, Sampaio, Ana, Mosca, João
المساهمون: Silva, Carlos, Direção e Coordenação Editorial de Desenvolvimento e Sociedade - Revista Interdisciplinar em Ciências Sociais
المصدر: Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos)
Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC)-FCT-Sociedade da Informação
instacron:RCAAPمصطلحات موضوعية: short version of PERVAL scale, rural development, Valor percebido pelo agricultor, Small farmer’s Perceived Value, agribusiness, análise factorial confirmatória, Confirmatory Factorial Analysis (CFA), capital de agrinegocio, capital de agronegócio, escala PERVAL reduzida, desenvolvimento rural
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::41d09cd45dc51c5e2a6b2f1d3c3168de
http://www.revistas.uevora.pt/index.php/desenvolvimento_sociedade/article/view/290 -
6دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
7
المؤلفون: Sampaio, Ana, Saramago, João
المساهمون: Borges, Ana Pinto
المصدر: Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos)
Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC)-FCT-Sociedade da Informação
instacron:RCAAPمصطلحات موضوعية: hierarchical models, Customer loyalty, customer satisfaction, sHORT version of PERVAL scale, confirmatory factorial analysis, reflective versus formative models, customer perceived value, Structural equation modeling
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::942d7a61e381a42ce6c4f405eb5763db
-
8
المؤلفون: ATILGAN, Kalender Özcan, ŞAHİN, Ayşe
المصدر: Volume: 14, Issue: 2 71-87
Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisiمصطلحات موضوعية: Price Mavenism,Perceived Value,PERVAL Scale, Fiyat Konusunda Bilgili Tüketici,Algılanan Değer,PERVAL Ölçeği
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::3d7125db668ee797f58a417d99530540
https://dergipark.org.tr/tr/pub/ifede/issue/25415/268179 -
9دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
10دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل.