-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Ali Abedini, Hamid Reza Irani, Hamid Reza Yazdani, Raheleh Torabi
المصدر: Rāhburdhā-yi Mudīriyyat dar Niẓām-i Salāmat, Vol 9, Iss 1, Pp 4-16 (2024)
مصطلحات موضوعية: herbal medicines, pharmaceutical marketing, scientific visit, marketing, Medicine (General), R5-920
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المصدر: Strategic Direction, 2024, Vol. 40, Issue 2, pp. 8-10.
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Katsanis, Lea Prevel, Williams, Alan, Srirangan, Kajan
المصدر: International Journal of Pharmaceutical and Healthcare Marketing, 2023, Vol. 17, Issue 4, pp. 585-608.
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Theophilus Ehidiamen OAMEN
المصدر: Jurnal Aplikasi Manajemen, Vol 21, Iss 4, Pp 876-891 (2023)
مصطلحات موضوعية: technology acceptance model, human resource management, pharmaceutical marketing, technology impact, performance, Management. Industrial management, HD28-70, Business, HF5001-6182
وصف الملف: electronic resource
-
5كتاب إلكتروني
المؤلفون: El-Sharif, Abdul-RahimAff4, Alhamad, HamzaAff5, Assab, Mohammad AbuAff5, Echarif, SoumaiaAff6, Alhayek, YousefAff7
المساهمون: Kacprzyk, Janusz, Series EditorAff1, Alareeni, Bahaaeddin A. M., editorAff2, Elgedawy, Islam, editorAff3
المصدر: Artificial Intelligence (AI) and Finance. 488:789-799
-
6كتاب إلكتروني
المؤلفون: van den Nieuwenhuyzen, VickyAff4
المساهمون: Thomas, Josse R., editorAff1, Saso, Luciano, editorAff2, van Schravendijk, Chris, editorAff3
المصدر: Career Options in the Pharmaceutical and Biomedical Industry : An Insider’s Guide. :137-146
-
7كتاب إلكتروني
المؤلفون: Khanfar, Iyad A. A.Aff6, Al-Shaikh, Mustafa SaidAff6, Al-Abed, MohammadAff7
المساهمون: Kacprzyk, Janusz, Series EditorAff1, Hamdan, Allam, editorAff2, Shoaib, Haneen Mohammad, editorAff3, Alareeni, Bahaaeddin, editorAff4, Hamdan, Reem, editorAff5
المصدر: The Implementation of Smart Technologies for Business Success and Sustainability : During COVID-19 Crises in Developing Countries. 216:49-64
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Nicoleta Andreea Neacsu, Adriana Tulbure
المصدر: Ovidius University Annals: Economic Sciences Series, Vol XXIII, Iss 1, Pp 723-730 (2023)
مصطلحات موضوعية: pharmaceutical marketing, marketing strategies, pharmacies, Business, HF5001-6182, Economics as a science, HB71-74
وصف الملف: electronic resource
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Theophilus Ehidiamen Oamen
المصدر: Business Management Analysis Journal, Vol 6, Iss 1, Pp 38-57 (2023)
مصطلحات موضوعية: structural equation modeling, multigroup analysis, job performance, pharmaceutical marketing, managers, incentive theory of motivation, strategy, leadership style, Business, HF5001-6182
وصف الملف: electronic resource
-
10كتاب إلكتروني
المؤلفون: Boateng, Sheena LoviaAff6, Donkor, Paul OwusuAff7
المساهمون: Dwivedi, Yogesh K., Series EditorAff1, Boateng, Richard, editorAff2, Boateng, Sheena Lovia, editorAff3, Anning-Dorson, Thomas, editorAff4, Olumide Babatope, Longe, editorAff5
المصدر: Digital Innovations, Business and Society in Africa : New Frontiers and a Shared Strategic Vision. :165-190