-
1
المؤلفون: Tsegaye, Ma, Botha, RJ (Nico)
المصدر: Tydskrif vir Geesteswetenskappe, Volume: 60, Issue: 3, Pages: 764-782, Published: SEP 2020
مصطلحات موضوعية: konteks-spesifieke probleme, education leadership roles, prestasie, context-specific problems, bemagtiging, onderrigleierskaprol, secondary schools, leadership behaviour, bemagtigingsprosesmodel, sekondêre skole, empowerment, school principals, Ethiopië, skoolhoofde, empowerment process model, Ethiopia, performance, leierskapgedrag
وصف الملف: text/html
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1575::508948e00ca493e9e57f74e5882aa134
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0041-47512020000300012&lng=en&tlng=en -
2دورية أكاديمية
المؤلفون: G. K. Huysamen
المصدر: SA Journal of Industrial Psychology, Vol 24, Iss 1, Pp 41-46 (1998)
مصطلحات موضوعية: Akademiese prestasie, Eerste universiteitsjaar, Industrial psychology, HF5548.7-5548.85
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://sajip.co.za/index.php/sajip/article/view/646; https://doaj.org/toc/0258-5200; https://doaj.org/toc/2071-0763
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: E. L. Coetzer, J. M. Schepers
المصدر: SA Journal of Industrial Psychology, Vol 23, Iss 1, Pp 34-41 (1997)
مصطلحات موضوعية: Lokus van beheer, Werks prestasie, Lewensversekeringsbedryf, Swart bemarkers, Industrial psychology, HF5548.7-5548.85
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://sajip.co.za/index.php/sajip/article/view/621; https://doaj.org/toc/0258-5200; https://doaj.org/toc/2071-0763
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: E. J. Ehlers, G. Roodt
المصدر: SA Journal of Industrial Psychology, Vol 22, Iss 3, Pp 27-34 (1996)
مصطلحات موضوعية: Angs, Prestasie, Takseer sentrumdimensies, Industrial psychology, HF5548.7-5548.85
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://sajip.co.za/index.php/sajip/article/view/613; https://doaj.org/toc/0258-5200; https://doaj.org/toc/2071-0763
-
5
المؤلفون: Akintayo Opawole, Babalola Olubola, Afolabi Olubunmi Abosede, Grace Kehinde Ojo, Kahilu Kajimo-Shakantu
المصدر: Acta Structilia, Volume: 26, Issue: 1, Pages: 66-96, Published: 2019
Acta Structilia, Vol 26, Iss 1, Pp 66-96 (2019)مصطلحات موضوعية: Building construction, time performance, koste oorskry, cost overrun, koste prestasie, public projects, State (functional analysis), tyd oorskry, time overrun, Konstruksiemaatskappye, Construction firms, construction firms, Business, openbare projekte, tyd prestasie, cost performance, TH1-9745, Industrial organization
وصف الملف: text/html
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::10b02028c1648f4b43236fb270d01ac7
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S2415-04872019000100003&lng=en&tlng=en -
6دورية أكاديمية
المؤلفون: M. E. Kotze
المصدر: SA Journal of Industrial Psychology, Vol 19, Iss 3, Pp 13-17 (1993)
مصطلحات موضوعية: Loopbaanvolwassenheid, Rolbelangrikheid, Akademiese prestasie, Industrial psychology, HF5548.7-5548.85
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://sajip.co.za/index.php/sajip/article/view/561; https://doaj.org/toc/0258-5200; https://doaj.org/toc/2071-0763
-
7
المؤلفون: Haywood, X.
المساهمون: Pienaar, A.E., Prof, 10063153 - Pienaar, Anita Elizabeth
مصطلحات موضوعية: groeibelemmering, akademiese prestasie, ondergewig, obesiteit, Oorgewig, laerskoolmeisies, fisieke fiksheid
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1399::de345f162b60e07e0b5cda07c9c3ba8f
https://hdl.handle.net/10394/34089 -
8
المؤلفون: A.D. Corbett, Susan Immelman, Ilse Fouche
المصدر: Journal for Language Teaching; Vol 50, No 2 (2016); 185-205
مصطلحات موضوعية: Predictive validity, Free state, ESSI Lees- en Speltoets, voorspellingsgeldigheid, niemoedertaalsprekers en akademiese prestasie, ESSI Reading and Spelling Test, predictive validity, non-mother tongue speakers and academic achievement, Academic literacy, Academic achievement, Theology, Psychology, Spelling
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::837dc909c48a0e84068b20472c84714e
https://www.ajol.info/index.php/jlt/article/view/180130 -
9
المؤلفون: Weyer, Elsabe
المساهمون: Hitge, M., Roux, A., 10085858 - Hitge, Mariette (Supervisor), 10056270 - Roux, Adriana Aletta (Supervisor)
مصطلحات موضوعية: Mathematics performance, Wiskunde-prestasie, Studentebetrokkenheid, Hoër onderwys, Student engagement, Faktore, ComputingMilieux_COMPUTERSANDEDUCATION, Tertiary level, Tersiêre vlak, Eerstejaar Wiskunde-prestasie, Higher education, First-year Mathematics performance, Factors
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1399::d801d961dceb2ba166e6934d8b217b20
https://hdl.handle.net/10394/25970 -
10
المؤلفون: De Waal, E.
المساهمون: Pienaar, Anita E., Prof, 10063153 - Pienaar, Anita Elizabeth (Supervisor)
مصطلحات موضوعية: uitvoerende funksie, akademiese prestasie, visuele persepsie, oorgewig/obesiteit, Perseptueel-motoriese bevoegdheid, sosio-ekonomiese status
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1399::f3a1bbe0aa4563b03d0f6644b07c4180
https://orcid.org/0000-0001-7451-1506