-
1
المؤلفون: Marinac, Tina
المساهمون: Dugar, Gregor
مصطلحات موضوعية: socialna omrežja, social media, prikrito oglaševanje, product placement, promocijsko umeščanje produktov, native advertising
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3505::7199e892fb3193eeff27f6ffef62f6be
https://repozitorij.uni-lj.si/Dokument.php?id=122019&dn= -
2
المؤلفون: Glažar, Metka
المساهمون: Tomažič, Tina
المصدر: Maribor
مصطلحات موضوعية: serije, Advertising, prikrito oglaševanje, TV Series, Product Placement, udc:659.11:791.242(043.2), oglaševanje
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1857::ceb6bf9dc2f3ee56d46bab74a9d46d22
https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?id=74110 -
3
المؤلفون: Roškar, Svetlana
المساهمون: Tomažič, Tina
المصدر: Maribor
مصطلحات موضوعية: bloggers, Prikrito oglaševanje, blogerji, Hidden advertising, blog, udc:659.11:004.7(043.2)
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1857::81d1b7ad1e42b85ce9090c449202b4aa
https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?id=74142 -
4
المؤلفون: Sternad, Špela
المساهمون: Tomažič, Tina
المصدر: Maribor
مصطلحات موضوعية: ženske revije, udc:659.1(043.2), prikrito oglaševanje, tiskani mediji, covert advertising, printed media, advertising, oglaševanje, women's magazines
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1857::996172a1f6fafc93011e43d3aa7e0d65
https://plus.si.cobiss.net/opac7/bib/22570518?lang=sl -
5
المؤلفون: Cencič, Tea
المساهمون: Kuzmanić, Tonči
المصدر: Koper
مصطلحات موضوعية: research, morala, media, raziskava, morality, ethics, mediji, udc:17:366.636.2(043.2), oglaševalski trikotnik, etika, prikrito oglaševanje, advertising triangle, hidden advertising, advertising, oglaševanje
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3506::c9932cd2cf47b8c46fc0241504cc9e25
https://repozitorij.upr.si/IzpisGradiva.php?id=11400 -
6
المؤلفون: Jurič, Luka
المساهمون: Milfelner, Borut
المصدر: Maribor
مصطلحات موضوعية: subliminal advertising, vpliv na odjemalca, social media, online platforms, prikrito oglaševanje, sodobni mediji, družbena omrežja, impact on consumer, advertising, udc:659.1, oglaševanje
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1857::c11af430a22f2658c756d9e5c5fe3b66
https://plus.si.cobiss.net/opac7/bib/13332252?lang=sl -
7
المؤلفون: Kacjan, Vanessa
المساهمون: Završnik, Bruno
المصدر: Maribor
مصطلحات موضوعية: samoregulacija, zakonodaja, Prikrito oglaševanje, etika, Subliminal advertising, product placement, consumer behaviour, selfregulation, legislation, ethics, udc:659.1, vedenje odjemalcev, umeščanje izdelkov
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1857::cae575c81bd8efb547bf807de8425d28
https://plus.si.cobiss.net/opac7/bib/13184540?lang=sl -
8
المؤلفون: Kos, Gabrijela
المساهمون: Tomažič, Tina
المصدر: Maribor
مصطلحات موضوعية: social media, prikrito oglaševanje, Instagram, covert advertising, družabna omrežja, advertising, oglaševanje, udc:659.11:004.7(043.2)
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1857::0379d30034ceeb81ed92bc0e61cfb2cc
https://dk.um.si/Dokument.php?id=127478&dn= -
9
المؤلفون: Tina Tomažić, Jelena Jurišić, Damir Boras
المصدر: Medijske studije, vol. 2, no. 3-4, pp. 48-62, 2011.
Medijske studije
Volume 2
Issue 3-4مصطلحات موضوعية: mediji, etika, prikrito oglaševanje, media, press, udc:659.3, covert advertising, ethics, PRIKRIVENO OGLAŠIVANJE, ETIKA, MEDIJI, COVERT ADVERTISING, ETHICS, MEDIA
وصف الملف: application/pdf; text/url
-
10
المؤلفون: Železnik, Ana
المساهمون: Verčič, Dejan
مصطلحات موضوعية: Graduate theses, udc:659.1(043.2), Prikrito oglaševanje, Subliminal advertising, hibridne medijske vsebine, Množični mediji, Diplomska dela, medijsko načrtovanje, Mass media
وصف الملف: text/url
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3505::0b9a021e0fc3760acba8a05c6577d070
https://hdl.handle.net/20.500.12556/RUL-89208