-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Lu, Zoe Y, Jung, Suyeon, Peck, Joann
المصدر: Journal of Consumer Research; Aug2024, Vol. 51 Issue 2, p321-341, 21p
مصطلحات موضوعية: HUMAN beings, IDENTITY (Psychology), PSYCHOLOGICAL ownership, PHOTOGRAPHS, SOCIAL media, ADVERTISING, EMOTIONS, LIKES & dislikes, VACATIONS
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Nariswari, Angeline, Chen, Qimei, Alden, Dana L.
المصدر: Journal of Advertising; Jun/Jul2024, Vol. 53 Issue 3, p357-376, 20p
مصطلحات موضوعية: MARKETING, COMMUNICATION in marketing, PSYCHOLOGICAL ownership, CONSUMERS, VOTERS, MARKETING channels
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Christensen, Katherine L., Shu, Suzanne B.
المصدر: Journal of Marketing Research (JMR); Jun2024, Vol. 61 Issue 3, p571-586, 16p
-
4
المؤلفون: Gashi Nulleshi, Shqipe
المصدر: Journal of Enterprising Communities. 18(2):117-144
مصطلحات موضوعية: Rural entrepreneurship, gender, women entrepreneurship, work-life balance, psychological ownership, Economy, Ekonomi
وصف الملف: print
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Wu, TongtongAff1, IDs12144024066024_cor1, Bai, Yanzhuang
المصدر: Current Psychology: A Journal for Diverse Perspectives on Diverse Psychological Issues. :1-13
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Reppmann, ManuelAff1, IDs11747024010367_cor1, Harms, Stephan, Edinger-Schons, Laura Marie, Foege, Johann Nils
المصدر: Journal of the Academy of Marketing Science: Official Publication of the Academy of Marketing Science. :1-31
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Hu, WeijuanAff1, IDs12144024060251_cor1
المصدر: Current Psychology: A Journal for Diverse Perspectives on Diverse Psychological Issues. 43(27):22961-22977
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Pervaiz, Sabeeh, Guohao, LiAff1, IDs12144024058022_cor2, Qi, He
المصدر: Current Psychology: A Journal for Diverse Perspectives on Diverse Psychological Issues. 43(22):20196-20208
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Godfrey, ZoëAff1, IDs1316202400274w_cor1, Korschun, Daniel
المصدر: AMS Review: Official Publication of the Academy of Marketing Science. :1-16
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Li, Zhengwei, Li, WenxinAff1, IDs13132024019121_cor2, Fu, Yun, Xu, Zhoutong, Wang, Feirong
المصدر: Journal of the Knowledge Economy. :1-20