-
1
عناروين إضافية: State performance plan for special education
الموضوعات: Special education Standards South Dakota., Children with disabilities Education South Dakota., Learning disabilities Evaluation. South Dakota, Education Parent participation South Dakota., Race discrimination Education South Dakota., Education, Secondary Evaluation. South Dakota, Education Evaluation. South Dakota, Éducation spéciale Normes Dakota du Sud., Enfants handicapés Éducation Dakota du Sud., Troubles de l'apprentissage Évaluation. Dakota du Sud, Éducation Participation des parents Dakota du Sud., Discrimination raciale Éducation Dakota du Sud., Enseignement secondaire Évaluation. Dakota du Sud, Éducation Évaluation. Dakota du Sud, Children with disabilities Education., Education Evaluation., Education Parent participation., Education, Secondary Evaluation., Learning disabilities Evaluation., Special education Standards., South Dakota.
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Fellner, GeneAff1, IDs1142202310179y_cor1
المصدر: Cultural Studies of Science Education. 18(2):377-391
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Linda Lapiņa, Rashmi Singla, Julia Suárez-Krabbe, Karmen Tornius, Laura Horn
المصدر: Kvinder, Køn & Forskning, Vol 36, Iss 2 (2023)
مصطلحات موضوعية: anti-racim, solidarity, university politics, race and education, Social Sciences
وصف الملف: electronic resource
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Soham Bandyopadhyay
المصدر: Frontiers in Surgery, Vol 10 (2023)
مصطلحات موضوعية: health equity, surgery, editorial, race & age & education & income & occupation, equality, Surgery, RD1-811
وصف الملف: electronic resource
-
5كتاب إلكتروني
المؤلفون: Bruce-Golding, JudithAff195, Aff196, Arday, Jason, Section editorAff197
المساهمون: Peters, Michael A., editorAff1
المصدر: Encyclopedia of Teacher Education. :1594-1599
-
6تسجيل فيديو
الإتاحة: https://methods.sagepub.com/video/conducting-mixed-methods-research-to-study-race-in-medical-education
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Hale, Jon
المصدر: The Journal of Negro Education, 2018 Oct 01. 87(4), 444-459.
-
8دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Kenly, Avery, Klein, AmandaAff2
المصدر: Journal of African American Studies. 24(1):129-148
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Brown, Anthony L.
المصدر: Race, Gender & Class, 2017 Jan 01. 24(1-2), 107-119.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/26529239