-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Kristian Leonard Melby, Mette Kristin Ragnhildstveit Sætra, Mugula Chris Safari, Carl Christian Bachke
المصدر: Uniped, Vol 47, Iss 1, Pp 74-88 (2024)
مصطلحات موضوعية: logg, refleksjon, praksisstudier, profesjonsutdanning, vernepleierstudenter, veiledning, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/1893-8981
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Siv Merethe Kapstad, Inger Therese Øvrum
المصدر: Uniped, Vol 46, Iss 4, Pp 218-229 (2023)
مصطلحات موضوعية: refleksjon, profesjonsutdanning, studentsentrert læringsmiljø, barnevern, reflection, education, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/1893-8981
-
3دورية أكاديمية
المصدر: Uniped, Vol 46, Iss 4, Pp 260-277 (2023)
مصطلحات موضوعية: studentaktiv læring, arbeidslivsrelevans, arbeidslivserfaring, matindustrien, faglig refleksjon, generiske ferdigheter, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/1893-8981
-
4
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Rune Zahl-Olsen, Odd Kenneth Hillesund, Ottar Ness, Frank Oterholt
المصدر: Uniped, Vol 45, Iss 3, Pp 233-244 (2022)
مصطلحات موضوعية: videoveiledning, refleksjon, familieterapi, kvalitativ studie, læringsprosesser, video supervision, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/1893-8981
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Nina Schiøll Skjefstad, Mari Nordstrand
المصدر: Uniped, Vol 45, Iss 2, Pp 129-141 (2022)
مصطلحات موضوعية: ferdighetstrening, sosionomstudenter, kvalifiserte profesjonsutøvere, kritisk refleksjon, skills training, social work students, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/1893-8981
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Knut Mellingsæter Sørensen
المصدر: Norsk Sosiologisk Tidsskrift, Vol 6, Iss 2, Pp 1-16 (2022)
مصطلحات موضوعية: Organisasjonsendring, organisasjonskultur, sosial isolasjon, sosial disiplinering, refleksjon, Organizational change, Sociology (General), HM401-1281
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/2535-2512
-
8تقرير
المؤلفون: Tjønn, Henrik
المصدر: Tjønn, Henrik. Design for kritisk refleksjon gjennom en applikasjon. En kvalitativ studie av tidlige brukerperspektiver på tilbakemeldingsverktøy. Master thesis, University of Oslo, 2023
الإتاحة: http://hdl.handle.net/10852/103078
-
9
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Marianne Leikvoll Eide, May-Britt Revheim Brekke
المصدر: Högre Utbildning, Vol 11, Iss 2, Pp 14-20 (2021)
مصطلحات موضوعية: praksisfortelling, teori/praksis, refleksjon, studentaktiv læringsform, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource