-
1
المؤلفون: O. A. Mironova, G. I. Chekmareva
المصدر: Управленческие науки, Vol 9, Iss 4, Pp 53-62 (2020)
مصطلحات موضوعية: Online and offline, generational groups, business.industry, segmentation online marketing, offline marketing, 05 social sciences, Generation x, 050301 education, HD28-70, generation theory, Goods and services, Baby boomers, 0502 economics and business, Management. Industrial management, The Internet, Marketing, business, 0503 education, 050203 business & management, Theory of generations, Consumer behaviour
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::f98f1e43d6c580e7ef99ec6bce6aa230
https://doi.org/10.26794/2404-022x-2019-9-3-53-62 -
2دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل.