-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Maher, NicoleAff1, IDs10649021101251_cor1, Muir, Tracey, Chick, Helen
المصدر: Educational Studies in Mathematics: An International Journal. 110(2):233-249
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Muir, TraceyAff1
المصدر: Mathematics Education Research Journal. 33(3):569-587
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Wilkie, Karina J.Aff1, Tan, Hazel
المصدر: Mathematics Education Research Journal. 31(4):441-464
-
4دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
5دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
6
المؤلفون: Nicole Maher, Tracey Muir, Helen Chick
مصطلحات موضوعية: probability distribution, calculus, General Mathematics, senior secondary mathematics, mathematics knowledge for teaching, horizon content knowledge, Knowledge Quartet, Education
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0bb16db85d8e3f7a3b671044753d6a76
https://acuresearchbank.acu.edu.au/item/8z54y/analysing-senior -secondary -mathematics -teaching-using-the-knowledge-quartet -
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Vale, Colleen, McAndrew, Alasdair, Krishnan, Siva
المصدر: Journal of Mathematics Teacher Education. June 2011 14(3):193-212
-
8دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
9مورد إلكتروني
المصدر: Research outputs 2022 to 2026
مصطلحات الفهرس: ATAR, Secondary mathematics enrolments, Secondary mathematics participation, Senior secondary mathematics, Education, Science and Mathematics Education, text
-
10مورد إلكتروني
مصطلحات الفهرس: Mathematics Study and teaching (Secondary), cognitive load, discriminant analysis, multivariate analysis of variance, quantitative research, talking aloud, cognitive style, individual differences, problem solving, senior secondary mathematics, worked exAMPLE, thesis, doctoral, Thesis
URL:
https://eprints.qut.edu.au/36665/7/36665_Digitised%20Thesis.pdf https://eprints.qut.edu.au/36665/7/36665_Digitised%20Thesis.pdf
Dwyer, Terry (2001) Individual differences in learning from worked examples by senior secondary mathematics students. PhD thesis, Queensland University of Technology.