-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Fatma Yasa
المصدر: Selçuk İletişim, Vol 14, Iss 3, Pp 1259-1286 (2021)
مصطلحات موضوعية: covid-19, korona, youtube reklamları, sosyal reklamlar, i̇zleyici yorumu, i̇çerik analizi, youtube ads, social ads, audience comments, content analysis, Journalism. The periodical press, etc., PN4699-5650
وصف الملف: electronic resource
-
2
المؤلفون: Yasa, Fatma
المساهمون: Selçuk Üniversitesi, Başka Kurum
المصدر: Volume: 14, Issue: 3 1259-1286
Selçuk İletişimمصطلحات موضوعية: Social ads, Communication, İletişim, YouTube ads, Social, Covid-19, Corona, YouTube Ads, Social Ads, Audience Comments, Content Analysis, Covid-19,Korona,YouTube Reklamları,Sosyal Reklamlar,İzleyici Yorumu,İçerik Analizi, İzleyici yorumu, Corona, Audience comments, Korona, Covid-19,YouTube Ads,Social Ads,Audience Comments,Content Analysis, YouTube reklamları, İçerik analizi, Covid-19, Sosyal, Sosyal reklamlar, Content analysis
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::0a7b02742d305ed0b07668313a92517b
https://doi.org/10.18094/ -
3
المؤلفون: AIT-BELLA Hicham, LAKHYAR Zouhair
مصطلحات موضوعية: Activités Génératrices de Revenus (AGR), pauvreté, atténuation de la pauvreté, Initiative Nationale pour le Développement Humain (INDH), Agence de Développent Social (ADS), statistiques
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7587f3775e24765a8b56701e7e8b96ba
-
4دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
5
مصطلحات موضوعية: ComputingMethodologies_PATTERNRECOGNITION, Revenue predictions with machine learning, Revenue social ads estimation, ���������������� �������������������������� ������������, ComputerApplications_GENERAL, ���������� ������ ���������������������� Facebook, Facebook ads and machine learning, InformationSystems_MISCELLANEOUS, ���������������� ������������ ������ ���������������� ������������
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::13c01370f9cffba6ca71ed0546cfeac0
-
6
المؤلفون: Nieto Ibáñez, Antonio Jesús
المساهمون: Esteban Millat, Irene, Mondéjar Jiménez, Juan Antonio
المصدر: O2, repositorio institucional de la UOC
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)مصطلحات موضوعية: SEO, marketing digital, social media, SEM, Social Ads, redes sociales, digital marketing, màrqueting digital, xarxes socials, Màrqueting digital -- TFM, Marketing digital -- TFM, Digital Marketing -- TFM
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::329a993cb50b90e3a5744a1cf295f715
http://hdl.handle.net/10609/128428 -
7دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
8
المؤلفون: Valero Perez, Albert
المصدر: RiuNet. Repositorio Institucional de la Universitat Politécnica de Valéncia
instnameمصطلحات موضوعية: Anuncios de Facebook, ESTADISTICA E INVESTIGACION OPERATIVA, Facebook ADS, Social ADS, Conversiones, Redes sociales, Licenciatura en Documentación-Llicenciatura en Documentació, Social Media, LENGUAJES Y SISTEMAS INFORMATICOS
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::eec2f08fe7fe609c77ed89f1bd964833
http://hdl.handle.net/10251/89269 -
9
المؤلفون: Adi Zakaria Afiff
المصدر: Asean Marketing Journal, Vol 2, Iss 2, Pp 17-26 (2010)
مصطلحات موضوعية: Government, Poverty, message framing, media_common.quotation_subject, General Engineering, Target audience, Advertising, lcsh:Business, Affect (psychology), lcsh:Social Sciences, lcsh:H, Risk perception, Perception, social ads, Self-monitoring, self monitoring, lcsh:HF5001-6182, Psychology, Consumer behaviour, social expectation, media_common
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c211e2e183511f87d199b101ffdc722d
https://doi.org/10.21002/amj.v2i2.1995 -
10