-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Wei, YanyiAff1, IDs12115023009493_cor1, Lu, Xinyu
المصدر: Society. 61(2):214-227
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Bannò, MariasoleAff1, IDs1099702209641w_cor1, D’Allura, Giorgia Maria, Coller, Graziano, Varum, Celeste
المصدر: Journal of Management and Governance. 27(2):651-687
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Carol Nash
المصدر: Social Sciences, Vol 13, Iss 4, p 196 (2024)
مصطلحات موضوعية: children, social construction theory, democracies, childhood, self-direction, empowerment, Social Sciences
وصف الملف: electronic resource
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Abbas Arfan, Iklil Athroz Arfan
المصدر: Banks and Bank Systems, Vol 16, Iss 2, Pp 170-181 (2021)
مصطلحات موضوعية: ashabiyyah theory, Islamic economics, sharia banking, social construction theory, Banking, HG1501-3550
وصف الملف: electronic resource
-
5كتاب إلكتروني
المؤلفون: Jun, HeesoonAff2
المساهمون: Jun, HeesoonAff1
المصدر: Social Justice, Multicultural Counseling, and Practice : Beyond a Conventional Approach. :97-131
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Katherine Maureen CLARKE
المصدر: International Electronic Journal of Elementary Education, Vol 11, Iss 1, Pp 9-21 (2018)
مصطلحات موضوعية: Playground interventions, elementary school, social construction theory, narrative theory, Theory and practice of education, LB5-3640
وصف الملف: electronic resource
-
7
-
8كتاب إلكتروني
المؤلفون: Oduro, Georgina YaaAff3
المساهمون: Liamputtong, Pranee, Series editorAff1, Aff2
المصدر: Children and Young People Living with HIV/AIDS : A Cross-Cultural Perspective. :147-167
-
9دورية أكاديميةA Social Constructivist Approach to Preparing School Counselors to Work Effectively in Urban Schools
المؤلفون: Martinez, Robert R.Aff1, IDs1125601704060_cor1, Dye, Lacretia, Gonzalez, Laura M.
المصدر: The Urban Review: Issues and Ideas in Public Education. 49(4):511-528
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Kholila Mukaromah, Ulfah Rahmawati
المصدر: Qudus International Journal of Islamic Studies, Vol 3, Iss 2, Pp 148-167 (2015)
مصطلحات موضوعية: one day one juz (odoj), reciting the qur’an, muslim phenomena, social construction theory, Islam, BP1-253
وصف الملف: electronic resource