-
1دورية أكاديمية
المصدر: Profile Issues in Teachers' Professional Development, Vol 23, Iss 2, Pp 215-230 (2021)
مصطلحات موضوعية: apprenticeship of observation, novice efl teachers, past english teachers, socio-emotional influence, teacher-student relationships, Education, Theory and practice of education, LB5-3640
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Tancredi Pascucci, Giuseppina Maria Cardella, Brizeida Hernández-Sánchez, Jose C. Sánchez-García
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 12 (2022)
مصطلحات موضوعية: organization, emotion, social, value, socio-emotional influence, stakeholder, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
-
3
المصدر: Profile Issues in Teachers' Professional Development, Vol 23, Iss 2, Pp 215-230 (2021)
مصطلحات موضوعية: Linguistics and Language, media_common.quotation_subject, Socio emotional, English as a foreign language, Context (language use), Theory and practice of education, Affect (psychology), teacher-student relationships, Education, apprenticeship of observation, Feeling, Sociocultural perspective, Mathematics education, Narrative, past english teachers, Apprenticeship, Psychology, novice efl teachers, LB5-3640, media_common, socio-emotional influence
-
4دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
5دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
6مورد إلكتروني
المصدر: Profile: Issues in Teachers' Professional Development, ISSN 2256-5760, Vol. 23, Nº. 2, 2021, pags. 215-230
مصطلحات الفهرس: apprenticeship of observation, novice EFL teachers, past English teachers, socio-emotional influence, teacher-student relationships, text (article)