-
1كتاب إلكتروني
المؤلفون: Liu, LiAff4, Wang, QiAff4, Li, YujieAff4, Zhao, YiweiAff4, Dong, YanbangAff4, Xu, YiqingAff4
المساهمون: Niancai, Liu, editorAff1, Zhuolin, Feng, editorAff2, Qi, Wang, editorAff3
المصدر: Education in China and the World : Achievements and Contemporary Issues. :187-230
-
2
المؤلفون: Levander, Sara
المصدر: Education Inquiry. 13(2):151-168
مصطلحات موضوعية: Academic recruitment, assessment, educational proficiency, intertextuality, peer review, teaching excellence, tenure and promotion
وصف الملف: electronic
-
3
المؤلفون: Forsberg, Eva, 1955, Levander, Sara, Elmgren, Maja, 1964
المصدر: Peer review in an Era of Evalutaion. :245-274
مصطلحات موضوعية: Peer review, Academic promotion, Teaching excellence
وصف الملف: electronic
URL الوصول: https://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:uu:diva-463367
https://doi.org/10.1007/978-3-030-75263-7_11
https://uu.diva-portal.org/smash/get/diva2:1625693/FULLTEXT01.pdf -
4كتاب إلكتروني
المؤلفون: Tuomainen, SatuAff2
المساهمون: Tuomainen, SatuAff1
المصدر: Supporting Students through High-Quality Teaching : Inspiring Practices for University Teachers. :123-137
-
5كتاب إلكتروني
المؤلفون: Tuomainen, SatuAff2
المساهمون: Tuomainen, SatuAff1
المصدر: Supporting Students through High-Quality Teaching : Inspiring Practices for University Teachers. :29-43
-
6كتاب إلكتروني
المؤلفون: Qiu, YihongAff4
المساهمون: Assunção Flores, Maria, Series EditorAff1, Al Barwani, Thuwayba, Series EditorAff2, Neisler, Otherine Johnson, editorAff3
المصدر: The Palgrave Handbook of Academic Professional Development Centers. :419-431
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Florit Ballester, Carme
المصدر: Temps d'Educació; 2013: Núm.: 45; p. 115-141
مصطلحات موضوعية: AICLE, docència efectiva, docència d'excel·lència, metodologia / EMILE, enseignement effectif, enseignement d’excellence, méthodologie, CLIL, effective teaching, teaching excellence, methodology, docencia efectiva, docencia de excelencia, metodología
وصف الملف: application/pdf
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Claire Goode
المصدر: International Journal for the Scholarship of Teaching and Learning, Vol 17, Iss 1, Pp 1-10 (2023)
مصطلحات موضوعية: teaching excellence, narrative inquiry, teaching awards, teacher identity, professional practice, sotl, Theory and practice of education, LB5-3640
وصف الملف: electronic resource
-
9كتاب إلكتروني
المؤلفون: Huxtable, JasonAff2
المساهمون: Broadhead, Samantha, editorAff1
المصدر: The Industrialisation of Arts Education. :127-150
-
10كتاب إلكتروني
المؤلفون: Jones, StevenAff3
المساهمون: Smyth, John, Series EditorAff1, Jones, StevenAff2
المصدر: Universities Under Fire : Hostile Discourses and Integrity Deficits in Higher Education. :127-178