-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Igor Deiana
المصدر: Italiano a scuola, Vol 6, Pp 149-188 (2024)
مصطلحات موضوعية: teaching italian as l2/fl, adult education, school regulations, literacy, teaching italian to immigrants, Theory and practice of education, LB5-3640, Romanic languages, PC1-5498
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Salvatore Pepi
المصدر: Italiano a scuola, Vol 5, Pp 155-188 (2024)
مصطلحات موضوعية: teaching italian as l2/fl, authentic texts and didactics, italian songs, language teaching, Theory and practice of education, LB5-3640, Romanic languages, PC1-5498
وصف الملف: electronic resource
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Roberta Cella, Elisa De Roberto, Rosaria Sardo, Matteo Viale
المصدر: Italiano a scuola, Vol 5, Pp I-IV (2024)
مصطلحات موضوعية: editorial, teaching italian, teacher education, Theory and practice of education, LB5-3640, Romanic languages, PC1-5498
وصف الملف: electronic resource
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Silvia Gilardoni, Alessandra Cerizza
المصدر: Lingue Culture Mediazioni, Vol 10, Iss 1, Pp 99-120 (2023)
مصطلحات موضوعية: online language teaching, playful approach, recreational linguistics, technology for online language learning, teaching italian as a second language., Anthropology, GN1-890, Language. Linguistic theory. Comparative grammar, P101-410
وصف الملف: electronic resource
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Matteo Viale
المصدر: Italiano a scuola, Vol 4, Pp 287-296 (2023)
مصطلحات موضوعية: teaching italian as l2/fl, linguistic integration of migrants and refugees, teacher training, textbook analysis, reading literacy, Theory and practice of education, LB5-3640, Romanic languages, PC1-5498
وصف الملف: electronic resource
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Deborah Caraglia
المصدر: Italiano a scuola, Vol 4, Pp 213-230 (2023)
مصطلحات موضوعية: lower-secondary school, teaching italian as l2/fl, ludic approach to teaching, visual education, silenti book, Theory and practice of education, LB5-3640, Romanic languages, PC1-5498
وصف الملف: electronic resource
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Eugenio Cannovale Palermo, Matteo Viale
المصدر: Italiano a scuola, Vol 4, Pp 275-286 (2023)
مصطلحات موضوعية: teaching italian as l2/fl, arabic-speaking learner, linguistic integration of migrants and refugees, mobile learning, Theory and practice of education, LB5-3640, Romanic languages, PC1-5498
وصف الملف: electronic resource
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Camilla Spaliviero
المصدر: EuroAmerican Journal of Applied Linguistics and Languages, Vol 9, Iss 1, Pp 91-121 (2022)
مصطلحات موضوعية: teaching italian as an l2, digital storytelling, izi.travel, students’ perceptions, action research, Philology. Linguistics, P1-1091
وصف الملف: electronic resource
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Roberta Cella, Matteo Viale
المصدر: Italiano a scuola, Vol 4, Pp I-VI (2023)
مصطلحات موضوعية: editorial, school regulations, teaching italian, Theory and practice of education, LB5-3640, Romanic languages, PC1-5498
وصف الملف: electronic resource
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Angela Chiantera
المصدر: Italiano a scuola, Vol 3, Pp 433-436 (2021)
مصطلحات موضوعية: teaching writing, teaching italian, writing workshop, Theory and practice of education, LB5-3640, Romanic languages, PC1-5498
وصف الملف: electronic resource