-
1دورية أكاديمية
المصدر: IEEE Transactions on Services Computing IEEE Trans. Serv. Comput. Services Computing, IEEE Transactions on. 16(5):3736-3750 Jan, 2023
-
2كتاب
المؤلفون: Okpanum, Ijeoma Jacklyn, author
المصدر: Contextualising African Studies: Challenges and the Way Forward
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Varga, Andreea Isabela, Spehar, IvanAff1, Aff2, Skirbekk, HelgeAff1, Aff3, IDs12913023096105_cor3
المصدر: BMC Health Services Research. 23(1)
-
4دورية أكاديمية
المصدر: IEEE Access Access, IEEE. 7:94195-94204 2019
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Ghafari, S.M., Beheshti, A., Joshi, A., Paris, C., Mahmood, A., Yakhchi, S., Orgun, M.A.
المصدر: IEEE Access Access, IEEE. 8:144292-144309 2020
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Andreea Isabela Varga, Ivan Spehar, Helge Skirbekk
المصدر: BMC Health Services Research, Vol 23, Iss 1, Pp 1-15 (2023)
مصطلحات موضوعية: Trust, Trustworthiness, Trust relations, Hospital, Healthcare professionals, Supervisor, Public aspects of medicine, RA1-1270
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/1472-6963
-
7مؤتمر
المؤلفون: Song, Haokai, Pei, QingQi, Xiao, Yang, Li, Zi, Wang, Yong
المصدر: 2017 International Conference on Networking and Network Applications (NaNA) NANA Networking and Network Applications (NaNA), 2017 International Conference on. :17-23 Oct, 2017
Relation: 2017 International Conference on Networking and Network Applications (NaNA)
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Rarița MIHAIL, Răzvan-Cătălin DINICĂ
المصدر: Anthropological Researches and Studies, Vol 12, Iss 1, Pp 304-316 (2022)
مصطلحات موضوعية: social resources, entrepreneurial model, cultural conditions, trust relations, Geography. Anthropology. Recreation, Anthropology, GN1-890
وصف الملف: electronic resource
-
9كتاب إلكتروني
المؤلفون: Balint, Peter, author, Lenard, Patti Tamara, author
المصدر: Debating Multiculturalism : Should There be Minority Rights?, 2022.
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: R. Mohamadrezaei, R. Ravanmehr
المصدر: Fanāvarī-i āmūzish, Vol 15, Iss 3, Pp 439-464 (2021)
مصطلحات موضوعية: recommender system, e-learning, trust relations, fuzzy clustering, weighted association rules, Special aspects of education, LC8-6691
وصف الملف: electronic resource