-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Li, Yang, Huang, Xianbao, Zhang, Kai
المصدر: Journal of Business & Industrial Marketing, 2023, Vol. 38, Issue 12, pp. 2561-2577.
-
2كتاب إلكتروني
المؤلفون: Dash, Niladri SekharAff3, Arulmozi, S.Aff4
المساهمون: Dash, Niladri SekharAff1, Arulmozi, S.Aff2
المصدر: History, Features, and Typology of Language Corpora. :241-258
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Sharma, Dheeraj, Verma, Varsha, Sharma, Subhash
المصدر: Marketing Intelligence & Planning, 2017, Vol. 36, Issue 1, pp. 17-31.
-
4
المؤلفون: Kotzé, Ernst
المصدر: Tydskrif vir Geesteswetenskappe, Volume: 54, Issue: 4, Pages: 635-655, Published: DEC 2014
مصطلحات موضوعية: taalnormeerders, language and the law, user's variety, usage variety, standaardafrikaans, taal as eiendom, taal en die reg, destandaardisering, taalbeplanning, Standard Afrikaans, demokratisering, restandardisation, language norms, destandardisation, gebruikersvariëteit, Taal-kommissie, Language Commission, taal en kultuur, language as property, gebruiksvariëteit, democratisation, language standardisers, language planning, taalnorme, herstandaardisering, language and culture
وصف الملف: text/html
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1575::b0c72316c411c65ddea4e3a808d819c9
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0041-47512014000400005&lng=en&tlng=en -
5
المؤلفون: Judy Van Biljon, Kotze, Paula
المصدر: JUCS-Journal of Universal Computer Science 14(16): 2650-2679
Scopus-Elsevier
Web of Scienceمصطلحات موضوعية: sociology, computer-supported cooperative work, usage variety and usage breath, human-computer interaction, determining factors, mediating factors, mobile phone usage, human-computer interaction marketing, usage intensity
وصف الملف: text/html
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::db360199960c9674d3f4eb67de838000
https://lib.jucs.org/article/29177/ -
6دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
7دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل.