-
1كتاب إلكتروني
المؤلفون: Rossi, Silvia L.Aff2, Rossi, Silvia, Section editorAff3
المساهمون: Eaton, Sarah Elaine, editorAff1
المصدر: Second Handbook of Academic Integrity. :383-388
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Idrees Ali
المصدر: گۆڤارا زانستێن مرۆڤایەتی یا زانكۆیا زاخۆ, Vol 12, Iss 1 (2024)
مصطلحات موضوعية: Writing Skills, EFL, English Writing Errors, Sources of Writing Errors, History of scholarship and learning. The humanities, AZ20-999, Language and Literature
وصف الملف: electronic resource
-
3كتاب إلكتروني
المؤلفون: Rossi, Silvia L.Aff2, Rossi, Silvia, Section editorAff3
المساهمون: Eaton, Sarah Elaine, editorAff1
المصدر: Handbook of Academic Integrity. :383-388
-
4كتاب إلكتروني
المؤلفون: Proske, AntjeAff8, Wenzel, ChristinaAff9, Queitsch, Manuela BarbaraAff9
المساهمون: Kruse, Otto, editorAff1, Rapp, Christian, editorAff2, Anson, Chris M., editorAff3, Benetos, Kalliopi, editorAff4, Cotos, Elena, editorAff5, Devitt, Ann, editorAff6, Shibani, Antonette, editorAff7
المصدر: Digital Writing Technologies in Higher Education : Theory, Research, and Practice. :215-230
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Valenzuela, Ángel, Castillo, Ramón D.Aff1, IDs1114502210309y_cor2
المصدر: Reading and Writing: An Interdisciplinary Journal. 36(4):881-908
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Nelson, NancyAff1, IDs11145021102435_cor1, King, James R.
المصدر: Reading and Writing: An Interdisciplinary Journal. 36(4):769-808
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Wei Liu, Pengfei Zhao
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
مصطلحات موضوعية: English writing from sources, writing strategy use, critical thinking ability, L2 proficiency, gender difference, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Fidan Geçici, Bilginer ONAN
المصدر: International Journal of Contemporary Educational Research, Vol 8, Iss 2, Pp 68-82 (2022)
مصطلحات موضوعية: discourse synthesis, synthesis text writing, writing from sources, writing training, text synthesis, Theory and practice of education, LB5-3640
وصف الملف: electronic resource
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Isabel Festas, Ana Seixas, Armanda Matos
المصدر: International Journal for Educational Integrity, Vol 18, Iss 1, Pp 1-18 (2022)
مصطلحات موضوعية: Academic literacy, Writing from sources, Writing strategies, Plagiarism, Theory and practice of education, LB5-3640
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/1833-2595
-
10
المؤلفون: Vandermeulen, Nina, Leijten, Mariëlle, Van Waes, Luuk
المصدر: The Journal of Writing Research. 12(1):109-140
مصطلحات موضوعية: process feedback, writing processes, keystroke logging, self-assessment, writing from sources, language teaching and learning, språkdidaktik
وصف الملف: print
URL الوصول: https://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:umu:diva-182059
https://doi.org/10.17239/JOWR-2020.12.01.05