-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Barrot, Jessie S.Aff1, IDs1063902312083y_cor1
المصدر: Education and Information Technologies: The Official Journal of the IFIP Technical Committee on Education. 29(6):7155-7179
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Servat Shirkhani, Samaneh Omidi
المصدر: Journal of Modern Research in English Language Studies, Vol 11, Iss 3, Pp 79-100 (2024)
مصطلحات موضوعية: corrective feedback, formulaic errors, teacher-awareness raising, written corrective feedback., English language, PE1-3729
وصف الملف: electronic resource
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Nato Pachuashvili
المصدر: IAFOR Journal of Education, Vol 12, Iss 1, Pp 224-242 (2024)
مصطلحات موضوعية: screencast video feedback, written corrective feedback, efl writing, 21st-century feedback, Theory and practice of education, LB5-3640
وصف الملف: electronic resource
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Nguyen Doan Thao Chi
المصدر: Tạp chí Khoa học và Công nghệ, Pp 109-115 (2024)
مصطلحات موضوعية: written corrective feedback, teachers' practices, students' expectations, post-wcf activities, teaching strategies, Technology
وصف الملف: electronic resource
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Orit Zeevy-Solovey
المصدر: Technology in Language Teaching & Learning, Vol 6, Iss 3 (2024)
مصطلحات موضوعية: written corrective feedback (WCF), English as a Foreign Language (EFL), peer feedback, artificial intelligence (AI) feedback, Theory and practice of education, LB5-3640, Language acquisition, P118-118.7
وصف الملف: electronic resource
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Kevin Papin, Gabriel Michaud
المصدر: Canadian Journal of Learning and Technology, Vol 49, Iss 3 (2024)
مصطلحات موضوعية: computer-assisted language learning, synchronous written corrective feedback, video-conferenced collaborative writing, computer-mediated communication, Education
وصف الملف: electronic resource
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Abderrahim Mamad, Tibor Vígh
المصدر: Heliyon, Vol 10, Iss 11, Pp e31694- (2024)
مصطلحات موضوعية: English as a foreign language (EFL), EFL writing, Students’ perceptions, Reported instructor practices, Written feedback, Written corrective feedback, Science (General), Q1-390, Social sciences (General), H1-99
وصف الملف: electronic resource
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Pan, JieAff1, Aff2, IDs40862023001918_cor1, Chen, HuimeiAff1, Aff2, Yuan, Surong
المصدر: Asian-Pacific Journal of Second and Foreign Language Education. 8(1)
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Thi, Nang KhamAff1, IDs40862022001821_cor1, Nikolov, Marianne
المصدر: Asian-Pacific Journal of Second and Foreign Language Education. 8(1)
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: AL Harrasi, Kothar Talib SulaimanAff1, IDs40468023002166_cor1
المصدر: Language Testing in Asia. 13(1)