-
1تقرير
المؤلفون: Pedrini, Bonnie C., Pedrini, D. T.
Peer Reviewed: N
Page Count: 194
Descriptors: Academic Achievement, College Entrance Examinations, College Freshmen, College Students, Disadvantaged Youth, Dropout Characteristics, Dropout Rate, Grade Prediction, Higher Education, Low Income Groups, Predictive Measurement, Racial Differences, Scores, Standardized Tests, Test Bias
Assessment and Survey Identifiers: ACT Assessment
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Recep Aslaner (ORCID
0000-0003-1037-6100 ), Aziz Ilhan (ORCID0000-0001-7049-5756 )المصدر: Pedagogical Research. 2024 9(2).
Peer Reviewed: Y
Page Count: 12
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Shruthi, Kumar, B. R. SrivatsaAff1, IDs12215024010828_cor2
المصدر: Rendiconti del Circolo Matematico di Palermo Series 2. :1-10
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Hiraki, AkiraAff1, IDs10801024013221_cor1
المصدر: Journal of Algebraic Combinatorics: An International Journal. 60(1):265-271
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Badawy, Abd El-Mohsen, Gomaa, EmanAff1, IDs0050002409767z_cor2
المصدر: Soft Computing: A Fusion of Foundations, Methodologies and Applications. :1-13
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Jindal, A.Aff1, IDs10474024014636_cor1
المصدر: Acta Mathematica Hungarica. :1-10
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Takahashi, Yoshihiro, Shinagawa, KazumasaAff1, Aff2, IDs00354024002750_cor2
المصدر: New Generation Computing. 42(3):479-496
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Guan, Xiaxia, Ma, TianlongAff2, Aff3, IDs11227024062066_cor2
المصدر: The Journal of Supercomputing: An International Journal of High-Performance Computer Design, Analysis, and Use. 80(13):18942-18953
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Sasaya, KôheiAff1, IDs11118023101126_cor1
المصدر: Potential Analysis: An International Journal Devoted to the Interactions between Potential Theory, Probability Theory, Geometry and Functional Analysis. 61(2):347-377
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Day, Joel D.Aff1, IDs00224021100585_cor1, Manea, Florin
المصدر: Theory of Computing Systems. 68(4):662-739