[The basis of all marketing: what do you believe?].

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: [The basis of all marketing: what do you believe?].
عنوان ترانسليتريتد: De basis van alle marketing: wat blieft u?
المؤلفون: Graafsma C, Kremers M
المصدر: Tijdschrift voor diergeneeskunde [Tijdschr Diergeneeskd] 1998 Dec 15; Vol. 123 (24), pp. 751-4.
نوع المنشور: News
اللغة: Dutch; Flemish
بيانات الدورية: Publisher: Koninklijke Nederlandse Maatschappijvoor Diergeneskunde Country of Publication: Netherlands NLM ID: 0031550 Publication Model: Print Cited Medium: Print ISSN: 0040-7453 (Print) Linking ISSN: 00407453 NLM ISO Abbreviation: Tijdschr Diergeneeskd Subsets: MEDLINE
أسماء مطبوعة: Publication: Amsterdam : Koninklijke Nederlandse Maatschappijvoor Diergeneskunde
Original Publication: Utrecht, Koninklijke Nederlandse Maatschappij voor Diergeneeskunde [etc.]
مواضيع طبية MeSH: Marketing of Health Services* , Veterinary Medicine*, Netherlands
تواريخ الأحداث: Date Created: 19990108 Date Completed: 19990226 Latest Revision: 20091111
رمز التحديث: 20231215
PMID: 9879626
قاعدة البيانات: MEDLINE