دور نظم المعلومات التسويقية في إنتاج المعرفة بمؤسسات النقل الجماعي = The Role of Marketing Information Systems in the Production of Knowledge Institutions in the Collective Transport Companies

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: دور نظم المعلومات التسويقية في إنتاج المعرفة بمؤسسات النقل الجماعي = The Role of Marketing Information Systems in the Production of Knowledge Institutions in the Collective Transport Companies
المصدر: Algerian Review of Economic Development. :25-40
بيانات النشر: TechKnowledge General Trading LLC, 2014.
سنة النشر: 2014
مصطلحات موضوعية: Knowledge management, business.industry, Applied Mathematics, General Mathematics, Information system, Collective transport, Production (economics), Marketing, business, Intelligent transportation system
تدمد: 2392-5302
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::1b8fa73694f294b61c7ecb1a8ee7c906
https://doi.org/10.12816/0020008
رقم الأكسشن: edsair.doi...........1b8fa73694f294b61c7ecb1a8ee7c906
قاعدة البيانات: OpenAIRE